خبر داغ جلسه گران نظام مهندسی در کیش!

حمزه شکیب با اشاره به مکاتبه با رؤسای سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استان‌ها در رابطه با برگزاری جلسه فوق‌العاده شورای مرکزی در جزیره کیش،‌ اظهار کرد:‌  در ۸ دوره‌ انتخابات شورای مرکزی، ۶ دوره در جزیره کیش و ۲ دوره دیگر در تهران برگزار شده است.
به گزارش تاسیسات نیوز، وی با اشاره به احتمال استفاده استان‌ها از برگزاری جلسه مذکور،‌ ادامه داد: به همین دلیل انتخابات شورای مرکزی عمدتاً در کیش برگزار شده است.
شکیب یادآور شد: قبلا اینگونه بود که اعضای هیئت مدیره‌ها، بازرسان،‌ اعضای شورای انتظامی،‌کمیته‌های چهارجانبه و مهمان ویژه برای انتخابات شورای مرکزی دعوت می‌شدند.  شاید آن زمان تعداد افراد به ۸۰۰ نفر می‌رسید.
وی ادامه داد: در دوره جدید گفتیم فقط اعضایی که حق رأی دارند به کیش بیایند. بر این اساس ۳۸۳ نفر اعضای اصلی می‌آیند بعلاوه این که در صورت لزوم هر استان یک نفر اضافه با خودش بیاورد.
سرپست سازمان نظام مهندسی ساختمان با بیان این‌که رقم اعلام شده ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان هزینه حضور هر نفر در جزیره کیش علی‌الحساب است،‌گفت: در بودجه سال ۱۴۰۰ این رقم ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بوده که به دلیل نداشتن مصوبه طی امسال، به این رقم ۴۰ درصد تورم را اضافه کردیم و دقیقا به ۶ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان افزایش یافت که ۲۰ هزار تومان آن را کاهش دادیم.
شکیب درباره نحوه انتخاب جزیره کیش برای برگزاری انتخابات نهمین دوره شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان،‌ اضافه کرد:‌ هر استانی که این جلسه برگزار شود ممکن است استان از میزبانی استفاده کند. مرسوم بوده که این جلسه در منطقه آزادی برگزار شود که به هیچ استانی وابسته نباشد.
وی بیان کرد: امسال با توجه به شرایط خاص و وضعیتی که ما داریم تصمیم گرفته شد برای کم کردن حاشیه‌ها جلسه فوق‌العاده در جزیره کیش برگزار شود. روز ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ جلسه هیئت عمومی برگزار شد و انتخاب جزیره کیش مصوبه این هیئت است. در جلسه مذکور گفتند تاریخ برگزار جلسه ۲۲ اردیبهشت باشد و ۳۸۳ نفر اعضای هئیت مدیره‌ها اختیارات خود را به نماینده وزیر راه و شهرسازی (زریبافان) واگذار کردند و گفتند شما محل را تعیین کنید.
وی تأکید کرد: در نهایت تصمیم‌گیری برای محل جلسه به روسای سازمان نظام مهندسی استان‌ها واگذار شد و تصمیم گرفته شد در جزیره کیش باشد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;