خانه خود را با اتومبیلتان برق دار کنید

به گزارش تاسیسات نیوز، یک تیم تحقیقاتی از دپارتمان انرژی آزمایشگاه ملی Oak Ridge مدل جدیدی برای اتصال روش برق دار کردن خانه ها و وسایل نقلیه ما ابداع کرده است.



ویژگی های پلت فورم AMIE فناوری خاصی است که اجازه جریان دوجهتی انرژی بین یک منزل مسکونی و یک وسیله نقلیه را می دهد. به عبارت دیگر خانه می تواند سوحت ماشین و ماشین می تواند سوخت خانه را تامین کند.

 

 

AMIE یا انرژی یکپارچه تولید اضافی مجموعه ای از فناوری های متفاوت برای آینده است که با یک پلت فورم ترکیب شده است.

ابتدا خانه و وسیله نقلیه چاپ سه بعدی شدند.

 

 

اولی یک سازه یک اتاقه است که با همرکاری اسکیدمور، اوینگز و مریل طراحی شده و ویژگی آن پنل های عایق شده با خلاء، یک آشپزخانه کوچک و یک سیستم فوتوولتاییک روف تاپ می باشد.

 

 

خودرو علیرغم ظاهر بزرگش می تواند با قطعات چاپ سه بعدی جدید اصلاح شود. این ماشین یک موتور هیبریدی برقی دارد که از گاز طبیعی برای تکمیل انرژی که توسط منزل تامین شده استفاده می کند.

 

در حال حاضر این یک وسیله نقلیه سنگین است اما محققان برای سبک تر کردن آن و نیز آزمایش با موتورهای احتراق خارجی، موتورهای احتراق داخلی سوخت زیستی، پیل های سوختی هیدروژنی و باتری های جریان کار می کنند.

 

جزء واقعی نمونه کار این است که اجازه جزیان دوجهتی انرژی از خودرو به منزل و برعکس را می دهد.

 

 

امروزه بسیاری از ماشین های برقی را می تواند با تغییرات جزیی ساختاری به برق منزل وصل کرد که با این کار قبض گاز شما با یک مبلغ مازاد به قبض برقتان اضافه می شود. اما در پروژه AMIE، ماشین هم می تواند برق منزل را تامین کند.






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;