خانه ای با 72 در

به گزارش تاسیسات نیوز، حتماً برای همه شما پیش آمده است: برای خواب آماده شده اید و در همان حال فکر می کنید یک در را باز گذاشته اید. حالا تصور کنید مالک ویلای موریلوس باشید و بخواهید قبل از خواب 72 در این خانه را چک کنید. این خانه ساحلی در چیلی ساخته شده و ایده های جالبی دارد.

 

 

 

 

این ویلا واقع در بالای تپه های شنی در میان مرداب ها واقع شده و به عنوان یک تفریحگام مشترک برای استفاده همزمان حداکثر سه زوج طراحی شده است.

 

 

 

روش قرارگیری خانه ساحلی غیرعادی است. ویژگی این خانه اشپزخانه، اتاق نشیمن و سالن غذاخوری مشترک است و سه اتاق خواب (دو اتاق خواب اصلی و یک اتاق خواب مهمان) آن هر کدام یک حمام دارند.

 

 

 

همچنین چهار حیاط متصل به هم با یک راهرو باریک وجود دارد که اطراف خانه کشیده شده است. نکته جالب اینکه حیاط ها می توانند با استفاده از 72 دری که خانه را پوشانده اند به بیرون باز شوند. بازکردن بعضی از این درها دسترسی به راهرو پیرامونی را می بندد.

 

 

 

بازکردن یک خانه ساحلی به بیرون با کنترل ظریف بسیار جذاب به نظر می رسد و تاثیر آن با اینکه کمی خسته کننده به نظر می رسد باید گیرا باشد. شاید درهای لغزنده بزرگ سخت باشند اما بهترین راه برای رسیدن به اثر مطلوب هستند.

 

 

 

 

ویلای موریلوس تماماً از چوب صنوبر ساخته شده که با چسب به هم وصل شده اند تا از زنگ زدن در هوای دریای شور مصون بماند.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;