حمایت ویژه پارک علم و فناوری یزد از توسعه فناوری آب

حمایت ویژه پارک علم و فناوری یزد از توسعه فناوری آب

معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری یزد از حمایت ویژه تسهیلاتی و اعتباری این نهاد از موسسات فناور و کارآفرینان فعال در حوزه آب خبر داد.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، شهرام شکوهی با اشاره به ملاقات صورت گرفته با دکتر بهرامی، رئیس ستاد توسعه فناوری آب در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اظهار کرد: در این دیدار که با هدف طرح مشکلات موجود در زمینه‌ کمک به کنترل بحران آب در استان یزد انجام شد، محورهای مذاکراتی متعددی مطرح و با حسن نظر مدیران ستاد فناوری آب، تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

 

وی افزود: از جمله موارد مورد تاکید و تصویب در این دیدار می‌توان به حمایت ویژه از ایده‌ها، فناوران و کارآفرینان حوزه صنعت آب اشاره کرد. شکوهی گفت: حوزه‌های حمایتی پارک مواردی همچون ارزیابی و مدیریت منابع، استحصال و بهره‌برداری، آبیاری، تصفیه پساب، آب شیرین‌کن‌ها، تغییر الگوهای کشت و دیگر محورهای مرتبط با کنترل و کاستن برداشت از منابع را شامل می‌شود.

 

وی همچنین نوآوری، اجرایی بودن و تایید طرح‌ها و ایده‌ها را شرط برخوداری از حمایت‌های ستاد دانست. معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری یزد با اشاره به مأموریت، رسالت سازمانی و همچنین ساختار حمایتی پارک‌های فناوری از مؤسسات دانش بنیان و ارتباط گسترده و همزمان این نهاد با بخش خصوصی و دولتی، اظهار کرد: پارک علم و فناوری یزد می‌تواند با کمک مدیران، صاحبنظران و فن‌آفرینان موفق استان، کارکردی کلیدی در کمک به کنترل بحران آب در استان داشته باشد و با هدایت و حمایت ریاست دستگاه، مقدمات مفصلی به این منظور تدارک شده است.

پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;