حكم اعدام، پاياني بر اذيت و آزارهاي مامور قلابي آب و فاضلاب

 

قضات شعبه اول دادگاه كيفري استان اردبيل براي مرد بيست ساله‌يي مجازات اعدام در نظر گرفتند كه متهم است ‏دو زن را مورد اذيت و آزار قرار داده است.

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از اعتماد اين جوان كه هفتم آذر ماه امسال توسط كارآگاهان پليس ‏شهرستان اردبيل دستگير شد بر اساس بند دال ماده 82 قانون مجازات اسلامي تفهيم اتهام و سپس محاكمه شده بود. ‏اين جوان كه مدير روابط عمومي دادگستري استان اردبيل تاكيد كرد نبايد نامش منتشر شود تاكنون به تعرض به دو زن اعتراف ‏كرده است. ‏او خود را به عنوان مامور اداره آب و فاضلاب جا مي‌زد و پس از آنكه مطمئن مي‌شد در خانه مورد نظر هيچ مرد يا فرد ‏ديگري حضور ندارد نقشه خود را به اجرا در مي‌آورد.

يكي از قربانيان او سه ماه قبل با مراجعه به دادگستري اردبيل ‏خواستار شناسايي و متوقف كردن اين مرد متولد سال 1371 شده بود.

‏اين زن متاهل به قضات شعبه اول دادگاه كيفري اردبيل گفت: روز حادثه زنگ خانه ما به صدا درآمد و من از طريق آيفون ‏جواب دادم. مردي كه تاكيد كرد مامور آب است وقتي از او خواستم بگويد چه كاري دارد گفت: بايد حتما كنتور آب را بازديد ‏كند.

‏شاكي اين پرونده همچنين توضيح داد: وقتي به در خانه رفتم او از من خواست آچاري برايش بياورم تا دريچه كنتور را باز كند، ‏او همين كه من به سمت داخل خانه رفتم از فرصت سوء‌استفاده كرد و وارد خانه شد و نقشه‌اش را به اجرا درآورد.

‏قضات شعبه اول دادگاه كيفري استان اردبيل كه راسا تحقيق درباره اين ماجرا را بر عهده داشتند وقتي يك شكايت ديگر مشابه ‏همين ماجرا را رصد كردند از كارآگاهان پليس خواستند تا مانع از ادامه فعاليت‌هاي اين مرد كه اتفاقا خود نيز متاهل است، ‏شوند. ‏در حال حاضر راي صادره از سوي شعبه اول دادگاه براي تاييد به ديوانعالي كشور ارسال شده است.

يوسفي مدير روابط ‏عمومي دادگستري اردبيل در گفت‌وگو با «اعتماد» ضمن هشدار به خانواده‌ها براي مراقبت از خود در چنين مواردي گفت: قضات ‏دادگستري خارج از نوبت به اين پرونده رسيدگي كردند تا با اعمال قانون مانع از تكرار حوادث مشابه شوند.

 

پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;