حضور در نمایشگاه پاورژن اروپا

به گزارش تاسیسات نیوز، بیست و چهارمین دورۀ نمایشگاه پاورژن اروپا (Power-Gen 2016) صبح سه‌شنبه، اول تیر (۲۱ ژوئن) در محل دائمی نمایشگاه‌های شهر میلان آغاز به کار کرد تا نمایندگان صدها شرکت‌ معتبر و نام‌آشنای صنعت انرژی فرصتی سه روزه برای تبادل اندیشه‌ها و دستاوردهای صنعتی و تولیدی خود داشته باشند.





در مراسم افتتاحیۀ این رویداد مدیر کنفرانس‌های شرکت پن‌ول “PennWell”، نایجل بلک‌کی “Nigel Blackay” از اهمیتِ موضوعاتی چون “نقش صنعت برق در توسعۀ فن¬آوری‌های جدید در قارۀ اروپا” سخن گفت و تاکید کرد که “گسترش شبکه‌های هوشمند، اینترنت اشیاء (Internet of Things)، رشد تقاضای برق در اروپا و کربن‌زدایی از فرآیندهای تولید برق” از مهم‌ترین مسائل پیش روی این صنعت است.

 

 

 

 

وی ابراز امیدواری کرد که “بخش‌های مختلف این نمایشگاهِ مهم بتوانند امکانی برای تبادل‌نظر بین بازیگرانِ صنعت تولید انرژی الکتریکی و دستیابی به راه‌حل‌های موثر برای رفع چالش‌ها و پاسخگویی به نیازهای این صنعت فراهم سازند.”

 

 

 

 

دو سخنرانی کلیدی دیگر در مراسم افتتاحیه به پارادایم‌های نوین انرژی اختصاص داشت که در آنها از “ضرورتِ کنترلِ دمای کرۀ زمین و تأثیر آن بر صنعت برق” و “برنامه‌های کاهش آلاینده‌ها و تعهدات و مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های بین‌المللی” سخن گفته شد.

 

 

 

 

سومین سخنرانی مراسم افتتاحیه را رابرت گِست(Robert Guest) از روزنامه‌نگاران مطرح مجله اکونومیست انجام داد و به تشریحِ روابط میان بحران‌های جاری در مناطق خاورمیانه و آفریقا با تحولاتِ قیمتِ نفت در بازارهای جهانی پرداخت. وی همچنین دربارۀ “گرایش‌های موجود در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری آمریکا” سخن گفت و “آثارِ خروج بریتانیا از اتحادیۀ اروپا” را برشمرد که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

 

 

 

 

نمایشگاه پاورژن اروپا در حالی آغاز به کار کرد که نمایندگانی از بخش‌های مختلفِ گروه مپنا با معرفیِ گسترۀ متنوعی از محصولات و خدمات خود در صنایع نیروگاهی و ساختِ تجهیزات کلیدی و جانبی در صنعت انرژی، در نمایشگاه و کنفرانس امسال حضور دارند.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;