حضور در نمایشگاه‌های پیش‌رو

 

به گزارش تاسیسات نیوز، موسسه فنی شاهرخی در سه نمایشگاه پیش رو حضور دارد.

1

نخستین نمایشگاه برترین های توسعه صنعت ساختمان(طراحی،تدارکات،اجرا و بهره برداری)، در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ افتتاح و تا روزجمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷در مرکز نمایشگاهی ایران مال، ادامه خواهد یافت.


نمایشگاه CIDEX2018 اولین و بزرگ ترین رویداد در نوع خود می باشد که با حضور جمع کثیری از شرکت ها و مجموعه های تراز اول داخلی و خارجی، همچنین بهره برداران مطرح بین المللی برگزار میگردد.


این رویداد فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکتهای فعال در این صنعت، دستاوردها و محصولات و خدمات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان ، دست اندرکاران و متخصصان داخلی و بین المللی این صنعت قرار دهند .


در حاشیه برگزاری این نمایشگاه،سمینارها و کارگاه های آموزشی توسط اساتید و متخصصین داخلی و بین المللی برگزار می گردد.


امید است كه برگزاري اين رويداد منحصر به فرد گامی رو به جلو در راستای اعتلای اين صنعت در داخل کشور و انعكاس پتانسیل ها و توانمندی ها موجود در بازار بین الملل باشد.


تــــاریــــخ: ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ الی ۱۳۹۷/۰۲/۱۴


مــــکـــــان: مرکز نمایشگاهی ایران مال


2


بیستمین نمایشگاه بین المللی حرارتی و برودتی و سیستم های تهویه ایران در تاریخ ۱۱ الی ۱۴ سال ۱۳۹۷ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تبریز، با حضور فعالان و صنعتگران برگزار می گردد. مؤسسه فنی شاهرخی نیز دستاوردهای خود را در این نمایشگاه به نمایش خواهد گذاشت.


تــــاریــــخ: ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ الی ۱۳۹۷/۰۲/۱۴


مــــکـــــان: نمایشگاه بین المللی تبریز


3


نمايشگاه بين المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمی ايران به عنوان بزرگترين رخداد صنعتي و تجاري ايران در اين حوزه كه سالانه با حضور جمع كثيری از شركتهاي توانمند داخلي و خارجي در زمينه صنعت نفت، گاز، پالايش و پتروشيمی برپا می گردد، فرصت بسيار مغتنمی است تا شركتهای فعال در اين صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازديد دست اندركاران و متخصصان اين صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوي رشد اين صنعت، فعاليتها و نوآوری های آتی خود را هدايت نمايند.


مؤسسه فنی شاهرخی نیز همچون دوره های قبل دستاوردهای نوین خود را در این نمایشگاه به نمایش خواهد گذاشت.


تــــاریــــخ: ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ الی ۱۳۹۷/۰۲/۱۹


مــــکـــــان: تهران – بزرگراه چمران – نمایشگاه بین‌المللی تهران

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;