حادثه بر اثر آسانسور ناایمن

به گزارش تاسیسات نیوز، بی توجهی به اصول ایمنی و نداشتن حفاظ مناسب، مصدومیت دست کودک خردسال را در بازی با آسانسور رقم زد.


طی تماس ساکنان یک ساختمان مسکونی با سامانه 125 مبنی بر گیر کردن دست یک پسر بچه بین دیواره و کابین آسانسور، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 85 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 12:35 روز گذشته خود را به خیابان قصرالدشت، پایین تر از مالک اشتر رساندند.


علی زارع فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این باره گفت: در یک ساختمان پنج طبقه مسکونی، پسر بچه چهارساله ای بر اثر کنجکاوی با بردن دست خود به داخل محل نورگیر آسانسور که فاقد شیشه و حفاظ مناسب بود دچار مصدومیت شده بود.


وی ادامه داد: حرکت کابین آسانسور در طبقات، موجب گیر کردن دست کودک در درب آسانسور شده بود که با ناراحتی و درد زیادی همراه بود.


وی با اشاره به اینکه درب آسانسور فاقد شیشه نورگیر بود خاطرنشان کرد: آتش نشانان به سرعت جریان برق آسانسور را قطع کردند و با استفاده از تجهیزات، دست کودک را رها سازی کردند و در تلاش برای آرام کردن وی، او را برای معاینات پزشکی تحویل امدادگران اورژانس دادند.


فرمانده آتش نشانان افزود: کنجکاوی پسر بچه 4 ساله و سهل انگاری در نصب شیشه و حفاظ برای درب آسانسور این حادثه را رقم زد.


کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران همواره به شهروندان توصیه می کنند، نکات ایمنی را در هنگام استفاده از آسانسور رعایت کنند و از افراد با تجربه برای سرویس و نگهداری آسانسور کمک بگیرند تا دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;