جلسه هماهنگی مدیران + تصاویر

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از وب سایت سازمان نظام مهندسی استان تهران، جلسه‌ی هم اندیشی روابط عمومی‌های سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان کشور، به میزبانی استان تهران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، یاسر رضازاده مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های شورای هماهنگی روابط عمومی و جلسات برگزار شده‌ی این شورا طی ماه‌های اخیر ارایه کرد.

داریوش کاووسی مشاور رسانه‌ای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران نیز با تاکید بر ضرورت تغییر نگاه به روابط عمومی گفت: سازمان‌هایی موفق‌ترند که از ابزار روابط عمومی استفاده می‌کنند. نگاه سنتی به روابط عمومی به صورت نگاه از بالا مشهود است در حالی که نهاد روابط عمومی نهادی کارشناسی- تخصصی است و با این نگاه، مدیریت سازمان‌ها مانع از حرکت آن‌ها شده است.

وی افزود: اگر مردم قانون را نمی‌شناسند یا قانون اجرا نمی‌شود ناشی از عملکرد روابط عمومی‌ها است.

در ادامه‌ی این نشست، حاضران در جلسه، جدی گرفته شدن روابط عمومی‌های کشور و به رسمیت شناخته شدن شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها و همچنین حمایت هر چه بیشتر از روابط عمومی‌ها جهت پیشبرد اهداف و خط مشی‌های روابط عمومی‌های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان‌ها را خواستار شدند.

در ادامه صابر پیربرناش مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران بر ضرورت توجه کافی به دستور جلسات و صورتجلسات شورای مدیران، توجه به حقوق شهروندی برای ساخت ساختمان‌های ایمن و تلاش همه جانبه و هم افزایی افکار برای ترویج، آموزش و … به منظور صیانت از حقوق شهروندی تاکید کرد.

 

News-4

News-3

News-2

News-1

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;