جلسه هماهنگی کمیسیون های تخصصی و موضوعی نظام مهندسی

به گزارش تاسیسات نیوز، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان جلسه هماهنگی کمیسیون های تخصصی و موضوعی سازمان نام مهندسی ساختمان گیلان برگزار شد.
جلسه هماهنگی کمیسیون های تخصصی و موضوعی سازمان  که به منظور ایجاد وحدت رویه در عملکرد کمیسیون ها برنامه ریزی شده بود ، روز دوشنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۲ در سالن اجتماعات سازمان برگزار شد .
در این جلسه که با حضور رییس و اعضای هیات رییسه و تعدادی از اعضای هیات مدیره و بازرسان سازمان برگزار شد ، ابتدا مهندس حمیدرضا شعبانی ، توضیحاتی در ارتباط با اهداف و وظایف کمیسیون های تخصصی و موضوعی بر مبنای نظامنامه کمیسیون های تخصصی و موضوعی ابلاغی شورای مرکزی ، گزارشی از آمار جلسات برگزار شده کمیسیون ها و روند اجرایی مبحث ۲۲ در استان گیلان (با توجه به انتخاب سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان به عنوان استان پایلوت بین سازمان های نظام مهندسی کشور جهت اجرای این مبحث)ارائه کرد .
در ادامه مهندس شعبانی رییس ، مهندس سید جاهد لاهیجی نایب رییس و مهندس سید جمال الدین مهدوی سعیدی به پرسش های مطرح شده اعضای کمیسیون های تخصصی و موضوعی سازمان پاسخ دادند .
گفتنی است در این جلسه مهندس راحله اصلاح نیا عضو هیات رییسه ، مهندس ابراهیم افشاری ، مهندس مهدی جعفری ، دکتر محمد کامران زاده و مهندس فرزاد محمد علیزاده خیرجوی از اعضای هیات مدیره و مهندس علیرضا رزاقی فرد و مهندس سید هادی رضاپور محمدی از بازرسان سازمان نیز حضور داشتند .
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;