جریمه به خاطر عدم رعایت معیارهای مصرف انرژی

به گزارش تاسیسات نیوز، محمود فرمانی ، مدیر کل استاندارد استان گلستان گفت: یکی از واحدهای تولیدی فعال در استان با توجه به نتایج بازرسی این اداره کل و گزارش عدم رعایت استاندارد معیار مصرف انرژی، مبلغ 650 میلیون ریال توسط سابا (سازمان بهره وری انرژی ایران)، جریمه شد.





وی افزود: به طور کلی 35 صنعت انرژی بر ، در کشور شناخته شده است که در استان شامل سیمان، فولاد و آهن، صنایع لبنی، چوب و کاغذ، کمپوت و کنستانتره و روغن است که برای 32 فرآیند ، استاندارد مربوط تدوین شده و 3 فرآیند که شامل مرغداری، منازل مسکونی و منازل غیر مسکونی و گلخانه ها است، در شرف اجباری شدن استاندارد ملی هستند.

 

 

 

 

فرمانی خاطرنشان کرد : با توجه به تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر رعایت اقتصاد مقاومتی و هزینه بر بودن تامین انرژی در کشور، استانداردهای معیار مصرف انرژی مورد تاکید و در دایره اجباری شدن قرار گرفته که به واسطه آن، واحدهای تولیدی که با استفاده از تکنولوژی غیرمدرن موجب هدر رفت انرژی هستند ، جریمه می شوند .

 

 

 

مدیرکل استاندارد استان گلستان اظهار داشت : این استان به نسبت واحدهای تولیدی فعال، بیشترین تعداد گواهینامه انطباق معیار مصرف انرژی را صادر کرده است.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;