جدیدترین و آخرین قیمت انواع لوله و اتصالات در لوله آنلاین

 

 

تاسیسات نیوز: با توجه به نوسانات ارزی که در داخل کشور وجود دارد، قیمت انواع لوله و اتصالات به‌صورت روزانه تغییر می‌کند. برای اینکه به قیمت آپدیت‌شده این محصولات دسترسی داشته باشید، باید با شرکت‌های معتبر این حوزه در تماس باشید تا شما را از آخرین قیمت‌ها مطلع کند؛ اما در این بین، وبسایت اینترنتی لوله آنلاین به‌عنوان باسابقه‌ترین فروشگاه اینترنتی در این زمینه لیست قیمت انواع لوله و اتصالات را به‌‌روز در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد.

جدیدترین لیست قیمت روز انواع لوله و اتصالات در لوله آنلاین

لوله آنلاین به‌عنوان مرجع معتبر در زمینه انواع لوله و اتصالات در حال فعالیت است. در فروشگاه اینترنتی لوله آنلاین تجهیزات فاضلاب، تجهیزات آبیاری، انواع اتصالات و لوله در برندهای مختلف عرضه می‌شود. شما از طریق وبسایت فروشگاه، می‌توانید به قیمت انواع لوله و اتصالات دسترسی داشته باشید. در ادامه به بررسی قیمت انواع لوله و اتصالات در فروشگاه اینترنتی لوله آنلاین پرداخته شده است.

لوله پلیکا

لوله پلیکا

لوله پلیکا از جنس UPVC یا همان جنس پی‌وی‌سی سخت تولید می‌شود. این نوع لوله کاربردهای زیادی دارد و بعد از لوله‌های پلی‌اتیلن پرکاربردترین محصول است. از لوله پی‌وی‌سی می‌توان در بخش کشاورزی، برق و مخابرات، فاضلاب صنعتی و خانگی، آبرسانی شهری و خانگی و … استفاده کرد. لوله پلیکا به‌صورت شاخه‌ای و در سایزهای مختلف به بازار عرضه می‌شود. قیمت لوله پلیکا با توجه به اندازه آن متفاوت خواهد بود. هرچقدر سایز بزرگ‌تر باشد، قاعدتا قیمت‌ آن هم بیشتر است.

لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن نسل جدیدی از لوله‌هاست که از نوعی پلیمر ساده به نام (Polyethylene) ساخته می‌شود. این محصول کاربردهای بسیار در بخش‌های مختلف مانند سیستم‌های آبرسانی، آبیاری تحت فشار، انتقال و جابجایی سیالات شیمیایی، سیالات خنک‌کننده و گرم کننده، استفاده به عنوان پوشش محافظ و عایق کابل‌های برق و فیبر نوری دارد. قیمت لوله پلی‌اتیلن به سایز و نوع کاربرد آن وابسته است. به‌عنوان مثال، قیمت لوله پلی‌اتیلن آبرسانی با قیمت نوع گازرسانی متفاوت خواهد بود. در لیست قیمت انواع لوله و اتصالات فروشگاه لوله آنلاین می‌توانید به قیمت لوله انواع لوله پلی اتیلن دسترسی داشته باشید.

لوله مانیسمان

لوله مانیسمان

لوله مانیسمان یا همان لوله بدون درز در صنایع حساس بسیار پرکاربرد است. این نوع لوله در صنایع مختلف مانند صنایع غذایی، دارویی و نفت و گاز استفاده می‌شود. لوله مانیسمان در چند رده مختلف شامل ۴۰، ۶۰، ۸۰، ۱۲۰ و ۱۴۰ تولید و عرضه می‌شود. قیمت لوله بدون درز هم با توجه به رده آن متفاوت است. در این محصول هم هر چقدر رده آن بالاتر باشد، به‌تبع، قیمت آن هم بالاتر خواهد بود.

لوله جدارچاه

لوله جدارچاه به شکل استوانه‌های غیرفلزی و فلزی عرضه می‌شود که در دیواره چاه‌ها قرار می‌گیرد. با قرار دادن این نوع لوله در داخل چاه، انجام کارهایی مانند پمپاژ آب یا حتی استخراج منابع زیرزمینی راحت می‌شود. عمر بالا،‌ مقاومت در برابر فرسایش، وزن مناسب و قیمت مقرون به‌صرفه از ویژگی‌های این محصول است. لوله جدارچاه هم در شاخه‌های شش متری و سایزهای مختلف مانند ۶، ۸، ۱۰، ۱۲ و ۱۴ اینچ تولید می‌شود. برای دریافت قیمت روز لوله جدارچاه می‌توانید از لیست قیمت انواع لوله و اتصالات سایت لوله آنلاین استفاده کنید.

لوله بتنی

لوله بتنی

لوله بتنی برای جمع‌آوری فاضلاب و آب باران بیشترین کاربرد را دارد. این نوع لوله هم دارای ویژگی‌های بسیاری مانند غیرقابل اشتعال‌بودن، مقاومت در برابر سایش و خوردگی، استحکام بالا، عمر طولانی و … است. در ساخت لوله بتنی از میلگرد استفاده می‌شود که استحکام آن را بالا می‌برد. مقدار میلگردی که در این نوع لوله استفاده می‌شود به قطر و ضخامت لوله بستگی دارد. لوله بتنی هم در سایزهای متفاوتی عرضه می‌شود. هر چقدر قطر لوله بیشتر باشد، قیمت آن هم بالاتر خواهد بود. قیمت روز لوله بتنی را می‌توانید در لیست قیمت انواع لوله و اتصالات لوله آنلاین مشاهده کنید.

نوار تیپ

نوار تیپ یکی از تجهیزات پرکاربرد در سیستم‌های آبیاری قطره‌ای است. در واقع این محصول، نواری با دیواره نازک است که معمولا آن را از جنس پلی‌اتین تولید می‌کنند. این نوار به‌صورت مسطح و بسیار انعطاف‌پذیر ساخته می‌شود. زمانی‌که داخل لوله را پر می‌کند، قطره‌های آب از مسیر درپیرهای در نظر گرفته شده خارج خواهد شد. بعد از اینکه‌ آبیاری تمام شد، نوار به حالت اولیه خود برمی‌گردد. نوار تیپ‌ها در انواع و اندازههای مختلفی تولید می‌شود و قطعا قیمت آن تحت تاثیر این فاکتورها است.

خرید انواع لوله و اتصالات فاضلابی و ساختمانی از لوله آنلاین

با مراجعه به فروشگاه آنلاین لوله آنلاین، می‌توانید تمامی محصولات این برند معتبر را که شامل انواع لوله و اتصالات فاضلابی و ساختمانی است، مشاهده کرده و با مقایسه ویژگی‌ها و کاربری هرکدام، محصولی که مناسب شماست، انتخاب و سفارش خود را ثبت کنید. البته می‌توانید با توجه به قیمت محصولات و مزایای هرکدام، به سایت‌های فروشگاهی دیگر هم مراجعه کرده و محصولات لوله آنلاین را با سایر فروشگاه‌ها مقایسه کنید. قطعا به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب انواع لوله و اتصالات فاضلابی و ساختمانی لوله آنلاین، خرید از این فروشگاه را انتخاب خواهید کرد. پس از ثبت درخواست در سایت، سفارش شما به آدرسی که درج  کرده‌اید، ارسال می‌شود. می‌توانید از مشاوره کارشناسان این مجموعه پیش از خرید لوله مورد نظرتان، راهنمایی بگیرید تا با اطلاعات بیشتری اقدام به خرید کنید.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;