جدیدترین محصول رونمایی شد

وز به نقل از خانه خبر گيتي پسند، دستگاه منيپوليتور يا همان ربات حمل بار از جمله دستگاه هايي است كه امروزه در بسياري از كارخانجات و مراكز صنعتي دنيا وجود دارد اما در بسياري از مراكز صنعتي كشورهاي در حال توسعه اين كار توسط كارگران صورت مي گيرد.





گروه صنايع گيتي پسند امروز با تكيه بر دانش بومي و توان داخلي موفق به طراحي اين دستگاه براي نخستين بار در ايران نموده و چندي است آن را به توليد انبوه رسانده است.

 

 

 

اين دستگاه براي نخستين بار در نمايشگاه ايران پلاست تهران در معرض ديد عموم قرار گرفته است.

 

 

 

 

مهندس محمد وعيدي مدير گروه مكانيك گروه صنايع گيتي پسند در اين خصوص اظهار داشت: حمل و جابجايي قطعات و محموله هاي سنگين همواره آثار جبران ناپذيري به كارگران در مراكز صنعتي وارد مي كند، اين دستگاه مي تواند از اين حوادث و اثرات جبران ناپذير جلوگيري كرده و سرعت حمل و نقل را به شكل قابل توجهي افزايش دهد.

 

 

 

 

وي ادامه داد: ربات حمل بار، براي جابجايي انواع محموله هاي بسته بندي شده شامل كيسه، جعبه، مخازن و … و يا انتقال ساير قطعات متنوع كارگاه ها استفاده مي شود و گروه مكانيك گروه صنايع گيتي پسند براي نخستين بار در ايران موفق شده اين ربات را طراحي و به توليد انبوه برساند.

 

 

 

 

مدير گروه مكانيك گيتي پسند با بيان اينكه فرآيند طراحي، ساخت و مونتاژ دستگاه به مدت دو ماه به انجام رسيد، افزود: مراحل نهايي ثبت اختراع اين ربات در حال انجام است و با يك سوم قيمت نمونه مشابه خارجي خود در داخل ايران توليد و به فروش مي رسد.

 

 

 

 

مهندس وعيدي ميزان تحمل بار اين دستگاه را ۱۰ تا ۱۰۰ كيلوگرم دانست و افزود: ربات حمل بار منيپوليتور ، در سه نوع ستوني، سقفي ثابت و سقفي ريل دار توليد مي شود و تاكنون در نمايشگاه ايران پلاست با استقبال خوب علاقه مندان و متخصصان روبرو شده است.

 

 

 

 

غرفه گروه صنايع گيتي پسند در فضاي روباز جنب سالن ۳۸ ميزبان متخصصان و علاقه مندان و بازديدكنندگان از نمايشگاه ايران پلاست است و علاقه مندان مي توانند با حضور در اين غرفه، اطلاعات مورد نياز خود را از كارشناسان مربوطه اخذ نمايند.

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;