جایزه «طراحی خوب» با عنوان GMark، به چه کسی تعلق می گیرد؟

نام یک سیستم تهویه مطبوع کّسِتی سقفی جدید از شرکت دایکین در میان یکی از ۱۰۰ طرح برتر برترین های ژاپن قرار گرفت.
به گزارش تاسیسات نیوز، Cassette دایکین که توسط طراحان شعبه مالزی سازنده تهویه مطبوع ژاپنی ساخته شده، در میان ۱۰۰ محصول برتر در جوایز طراحی خوب ژاپنی امسال قرار گرفته است.
طراحی این محصول در کل اصلاح شده است. در انواع قبلی، ورودی ها و خروجی های هوا روی یک سطح چیده شده اند،  اما در این محصول، پنل کمی از سقف بالاتر  و «کناره ها» دریچه خروجی است. دایکین می گوید؛ این طرح دمیدن هوا به صورت یکنواخت در همه جهات درامتداد سقف و خنک کردن اتاق بدون ایجاد خشکی را امکان پذیر می سازد.
این محصول طبق نیازهای فضاهای مختلف و نیازهای کاربران کافه ها و دفاتر اداری طراحی شده است. این طراحی روی قطعات، با شاخص «ضرورت و سادگی» متمرکز شده است.
قرار است این دستگاه تهویه مطبوع در آگوست ۲۰۲۱ در جنوب شرق آسیا رونمایی شود.
  • جایزه «طراحی خوب» با عنوان GMark، توسط موسسه ترویج طراحی ژاپن سازماندهی شده و طرح های خوب در همه صنایع معرفی خواهند شد. عامل موثر در تصمیم گیری برای انتخاب برندگان، بهبود زندگی مردم از طریق این طرح هاست.
  • رقابت امسال، تعداد  ۴۷۶۹ شرکت کننده  داشته است،  که از میان ۱۳۹۵ برنده جایزه منتخب، بهترین ها با عنوان ۱۰۰ طرح بهتر شناسایی شدند.
  • چهار محصول شرکت دایکین و دستگاه های تهویه مطبوع شرکت هایی مانند پاناسونیک، میدآ، میتسوبیشی، کنترل های جانسون هیتاچی، توشیبا و فوجیتسو نیز در میان طرح های برتر دیده می شوند.
منبع کولینگ پست
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;