تکمیل سبد کالایی در سال 95

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خانه خبر گيتي پسند، جمعي از نمايندگان فروش دفتر منطقه اي گيتي پسند در اصفهان در نشستي صميمي با مهندس مصطفي وعيدي مديرعامل گروه صنايع گيتي پسند نقطه نظرات و پيشنهادات خود را در اين بخش بيان كرده و با طرح “يك خانه، يك برند” بيش از گذشته آشنا شدند.





مهندس وعيدي در اين نشست كه نزديك به ۳ ساعت به طول انجاميد، در ابتدا با تبريك سال نو و آرزوي توفيق بيش از پيش نمايندگان فروش اظهار داشت: در نمايشگاه ساختمان سال ۹۴ طرح “يك خانه، يك برند” رونمايي و براي نخستين بار در ايران اين ايده را مطرح كرده و معتقد هستيم پشتوانه چندين سال تحقيق و پژوهش منجر به خلق چنين ايده اي شده است.

 

 

 

 

وي ادامه داد: ناگفته پيداست كه در اجراي تاسيسات يك ساختمان، زمانيكه طراحي، اجرا و راه اندازي توسط يك مجموعه صورت گيرد و آن مجموعه نيز آن را ضمانت كند، بهره بردار مي تواند با آسودگي بيشتر در ساختمان ساكن شده و در صورت بروز مشكل تنها با يك مجموعه طرف حساب باشد.

 

 

 

 

 

مديرعامل گيتي پسند اضافه كرد: وقتي ساختمان تنها با يك اكيپ طراحي، اجرا و راه اندازي مي شود، مسلما مشكلات به حداقل رسيده و هماهنگي اكيپ ها مي تواند به راندمان بالاتر در ساختمان و هزينه كمتر منجر شود كه اين پارامتر در احداث ساختمان يك عامل مهم و تاثيرگذار است.

 

 

 

 

وي به معضلات احداث ساختمان و به ويژه تاسيسات آن با برندها و اكيپ هاي مختلف اشاره كرد و افزود: تاسيسات ساختمان از اجزاي به هم پيوسته اي تشكيل شده كه اجراي آن با اكيپ هاي متفاوت، مخاطراتي به همراه دارد كه هم تاسيسات كاران با آن آشنا هستند و هم سازندگان ساختمان، بنابراين ايده “يك خانه، يك برند” براي يكپارچه شدن و نظام مند شدن اجراي تاسيسات توسط گيتي پسند مطرح شد تا به اين مشكلات براي هميشه خاتمه دهيم.

 

 

 

 

مهندس وعيدي در ادامه مصرف بالاي انرژي در ساختمان هاي امروزي را معضل بزرگ كشور دانست و افزود: گروه صنايع گيتي پسند پس از سال ها تحقيق و توسعه، موفق شده ساختماني احداث كند كه بيش از ۸۵ درصد در مصرف انرژي صرفه جويي كرده و با تجهيزات انرژي خورشيدي حتي مي تواند تمام انرژي مورد نياز خود را تامين كند. البته ما به اين هم بسنده نكرديم و معتقديم در ايران با وجود تابش بالاي خورشيد، مي توانيم ساختماني احداث كنيم كه ميزان توليد انرژي از مقدار مصرف آن ساختمان بيشتر باشد و بتواند به شبكه انتقال برق نيز توزيع داشته باشد.

 

 

 

 

وي به تكميل سبد كالايي گيتي پسند در بخش تاسيسات ساختمان در سال ۹۵ نيز اشاره كرد و افزود: اين نشست ها مي تواند ما را در تكميل بهتر و موثرتر سبد كالايي كمك كند، همانطور كه در سال ۹۴ نيز با بهره گيري از نظرات شما نمايندگان فروش، موفق شديم سبد كالايي گيتي پسند را پربارتر از گذشته كنيم و به اميد خدا در سال جاري آن را تكميل خواهيم كرد.

 

 

 

 

مديرعامل گروه صنايع گيتي پسند افزود: البته اين گروه صنعتي هيچگاه خود را مبرا از اشتباه و خطا ندانسته و همواره اصل حق با مشتري است را سرلوحه خود قرار داده اما بايد دانست كه اين اشتباهات هيچگاه عمدي نبوده و از ابتداي تاسيس گيتي پسند بر آن بوديم اين اشتباهات را به حداقل برسانيم، ارتباط تنگاتنگ شما نمايندگان فروش با گيتي پسند مي تواند ما را در كم كردن و به صفر رساندن خطاي توليد به حداقل رسانده و براي دو طرف فوايد زيادي به همراه داشته باشد.

 

 

 

 

در ادامه نمايندگان فروش منتخب دفتر اصفهان ديدگاه ها، نظرات و پيشنهادات خود را در خصوص محصولات گروه صنايع گيتي پسند بيان داشتند.

 

 

 

 

قانون جديد مالياتي، طرح سپاس، ايده يك خانه يك برند و تبليغات اين گروه صنعتي از جمله مواردي بود كه نمايندگان فروش منتخب ديدگاه هاي خود را در اين خصوص بيان داشتند.

 

 

 

 

عكس يادگاري مديرعامل، همكاران واحد فروش محصولات ساختماني گروه و نمايندگان فروش منتخب، پايان بخش اين جلسه سه ساعته بود.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;