تکریم ارباب رجوع شرط اصلی کار در نظام مهندسی

نهادینه شدن تکریم ارباب رجوع در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام ، الزامی است. سالانه افراد زیادی در زمینه های مختلف از جمله صدور شناسنامه فنی و ملکی ساختمان، طراحی، نظارت و غیره به این سازمان مراجعه می کنند
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام از اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در این سازمان خبر داد و افزود: روزانه افرادی برای انجام کارهای مختلف به این مجموعه مراجعه میکنند که تلاش می گردد به بهترین نحو ممکن به آنان خدمات رسانی گردد.
عبدالرضا ابوقداره با عنوان اینکه سالانه افراد زیادی در زمینه های مختلف از جمله صدور شناسنامه فنی و ملکی ساختمان، طراحی، نظارت و غیره به این سازمان مراجعه می کنند، ادامه داد: در راستای ارتباط نزدیک و موثر مردم با مسئولان و شناسایی درخواست‌ ها و انتظارات مردمی، در سال گذشته روزانه برنامه دیدار مردمی صورت گرفته است.
ابوقداره با اشاره به اینکه دیدار چهره به چهره مردم و مسئولان علاوه بر اطلاع یابی از دیدگاه مردم، زمینه حفظ ارزش ‌های نظام خدمت‌رسانی را فراهم می‌آورد، تصریح کرد: در این دیدارها، جوابگویی به مراجعین از طریق پاسخ به درخواست ها، مشاوره و راهنمایی به مراجعه کنندگان خدمات رسانی شده است.
وی با اشاره به اینکه تکریم و پاسخ‌گویی مراجعین در این سازمان در سرلوحه اقدامات همکاران قرار دارد، اظهار داشت: درب این مجموعه بر روی کلیه مراجعه کنندگان باز است و به مشکلات آنان به صورت آنی رسیدگی می‌ گردد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام با بیان اینکه برگزاری این دیدار‌ها برای رسیدگی به مشکلات مردم با رویکرد حل مسئله توجه ویژه‌ای شده است، ادامه داد: در طول سال گذشته اعضای هیات مدیره و معاونین این سازمان خدمات قابل توجهی در راستای طرح تکریم ارباب رجوع انجام داده اند که خروجی آن برای جامعه هدف قابل لمس است.
ابوقداره با اشاره به اینکه بمنظور سهولت کار، رفع مشکلات مردم، انجام به موقع درخواست‌های مراجعه کنندگان، سیستم ارجاع کار به مهندسین به صورت الکترونیکی انجام می گردد، افزود: همکاران این سازمان با سعه صدر، تکریم و حسن اخلاق، پاسخ‌گوی ارباب رجوع هستند و مشکلات آنان را در کم‌ترین زمان ممکن برطرف می ‌کنند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;