تونل نيايش هوشمند مي شود

مديرعامل شرکت کنترل ترافيک از تجهيز تونل نيايش به سيستم هاي هوشمند و مطابق با استانداردهاي جهاني خبر داد و گفت : همزمان با بهره برداري از تونل نيايش تمامي تجهيزات و سيستم هاي هوشمند ترافيکي و ايمني اين تونل تکميل و آماده بهره برداري مي شود .

حجت الله بهروز، مديرعامل شرکت کنترل ترافيک با بيان اين مطلب اظهار کرد : در تونل نيايش به دليل طول زياد از تجهيزات و استانداردهاي متفاوت استفاده شده است . تمامي سيستم هاي مديريت ترافيکي و ايمني تونل از جمله سيستم هاي کنترل سرعت، تهويه، آتش نشاني، روشنايي و… همزمان با بهره برداري از تونل به بهره برداري مي رسند.

 او افزود: اين در حالي است که در تونل رسالت و توحيد برخي از اين سيستم ها با فاصله زماني از بهره برداري تونل، تکميل و به بهره برداري رسيدند.

 مديرعامل شرکت کنترل ترافيک شهرداري تهران ادامه داد: در تونل نيايش دوربين هاي تردد شمار، ثبت سرعت لحظه اي و متوسط، دوربين هاي نظارت تصويري، دوربين هاي کنترل خط اضطرار و امداد و دوربين هاي شناسايي نقطه حادثه نصب و راه اندازي مي شود. او تاکيد کرد: با سيستم هاي هوشمند به کارگيري شده، امکان مديريت و نظارت دقيق بر وضعيت ترافيک در تونل نيايش فراهم شده و از نظر ايمني نيز تونل نيايش تونلي کاملااستاندارد و ايمن است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;