تولید بزرگترین لوله پنج لایه در جهان

 

 

کشورهای ترکیه، آلمان، اتریش و ایتالیا ازجمله تولیدکننده های مطرح لوله در جهان محسوب می شوند اما تا به امروز نتوانسته اند لوله پنج لایه ای با این قطرتولید کنند.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز  یک شرکت ایرانی توانست بزرگترین لوله پنج لایه در جهان را تولید کند.

دکتر “افشین موسوی” رییس هیات مدیره شرکت بسپار صنعت پوژه ضمن اعلام خبر تولید بزرگترین لوله پنج لایه در جهان، گفت: بزرگترین لوله پنچ لایه کواکستروژنی جهان به همت دانش و توان جوانان ایرانی تولید و هم اکنون جهت بهره برداری در نهمین دوره نمایشگاه آب و تاسیسات آب و فاضلاب عرضه شده است.

وی ادامه داد: افزون بر تولید این لوله، دستگاه ساخت لوله نیز در داخل طراحی و تولید شده که تولید این دستگاه نیز برای نخستین بار در کشور انجام شده است.

به گفته وی، هزینه تولید این دستگاه یک سوم مشابه خارجی است و صرفه جویی ارزی برای ایران به همراه داشته است.

این تولید کننده اظهار داشت: لوله پنج لایه pe 100 به سبب لایه بندی زیاد خود، مقاومت تحمل فشار هیدرواستاتیک بالاتری در مقایسه با لوله pe100 معمولی داشته و توانایی جوشی butt fusion را داراست.

وی گفت: ابعاد این لوله ها مطابق استانداردهای بین المللی است و با تمامی اتصال های رایج لوله های پلی اتیلن سازگار است و از روش جوش سر به سر لوله های pe100 برای اتصال آنها به هم استفاده می شود.

به گفته وی، کشورهای ترکیه، آلمان، اتریش و ایتالیا ازجمله تولیدکننده های مطرح لوله در جهان محسوب می شوند اما تا به امروز نتوانسته اند لوله پنج لایه ای با این قطر تولید کنند.

وی در پایان خواستار حمایت های تولیدی از بخش خصوصی شد و گفت: بخش خصوصی تنها نیازمند حمایت های مالی نیست بلکه حمایت هایی در بخش های بین المللی نیز باید در دستورکار قرار گیرد.

 پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;