توقف ساختار شکست

مهندس فرهاد خدادی عضو هیات مدیره سازمان مازندران در مراسم گرامیداشت روز ملی معمار در مازندران، ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان حاضر در همایش، سوم اردیبهشت روز ملی معمار را به همه معماران تبریک گفت و برای همه جامعه مهندسین آرزوی روز‌های بهتری نمود.
عضو گروه تخصصی معماری کشور ضمن تشکر از پیگیری‌های دکتر شکیب با ابراز نگرانی از مبهم بودن تعرفه خدمات مهندسی از همت شورای مرکزی برای تهیه جدول شماره ۱۰ تشکر نمود.
مهندس خدادی در ادامه گفت بر اساس ماده ۱۱۷ آیین نامه اجرایی امیدواریم تعرفه مناسبی برای مهندسین داشته باشیم و شورای مرکزی باید حداکثر تلاش خود را در این مسیر نموده و وزارت راه و شهرسازی نیز همکاری‌های لازم را انجام دهد.
وی ساختار شکست سال ۱۳۷۹ را بدلیل اجرا نشدن و دست بردن هیات مدیره‌های کشور در رشته‌های مختلف موجب تضییع حقوق مهندسین دانست و افزود: ساختار شکست جدید عدالت را در حق معماران رعایت نکرد و نمایندگان معماران با حضور در شورای مرکزی کشور و پیگیری‌های تعدد، توقف جدول ساختار شکشت انجام شد تا شورا در تهیه ساختار شکست برای همه رشته‌ها عدالت رعایت نماید.
ایشان شرح خدمات معماران را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: هفته آتی شرح خدمات معماری به وازرت راه و شهرسازی ارائه میگردد و امیدواریم مورد تایید وزارت راه و شهرسازی قرار بگیرد.
مهندس خدادی در پایان از حمایت اعضای هیات مدیره سازمان در حمایت از برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر نمود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;