توسعه نیروگاه های خورشیدی با مشارکت بسیج

 با امضای تفاهم نامه سه جانبه و همکاری میان ساتبا با بسیج وزارت نیرو و مهندسین صنعتی کشور، تولید انبوه نیروگاه های خانگی و کشاورزی اجرایی می شود.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، تفاهم نامه همکاری مشترک میان سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق (ساتبا)، سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور و مرکز بسیج وزارت نیرو منعقد شد.
بر اساس این تفاهم نامه که توسط داود طارمی فرمانده بسیج وزارت نیرو، علی اصغر شهبازی رئیس بسیج مهندسین و سیدمحمد صادق زاده رئیس سازمان ساتبا به امضا رسید، مقرر شده است با استفاده از ظرفیت ها و امکانات تبلیغی، آموزشی و اجرایی بسیج در قالب گروه های جهادی به منظور ایجاد نیروگاه های خورشیدی خانگی و کوچک در جهت اهداف و برنامه های وزارت نیرو برای توسعه صنعت برق کشور استفاده شود.
همچنین به منظور ایجاد هم افزایی برای توسعه نیروگاه های انرژی های تجدیدپذیر در کشور به ویژه نیروگاه های خورشیدی کوچک مقیاس در مناطق محروم و روستایی با بهره مندی از توان فنی و اجرایی بسیج، این مهم از طریق حمایت های لازم از سوی وزارت نیرو، ساتبا و سازمان بسیج کشور محقق خواهد شد.
از تاریخ امضای تفاهم نامه به مدت دو سال، مفاد تفاهم نامه ضمانت اجرایی دارد و پس از آن با موافقت طرفین قابل تمدید خواهد بود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;