همکاری دانفوس با نلامبو برای توسعه تکنولوژی اصلاح سطح

دانفوس در نظر دارد تکنولوژی جدید اصلاح سطح را روی مبدل‌های حرارتی میکروکانالی خود گسترش دهد.

بعد از سرمایه‌گذاری سال گذشته شرکت دانفوس در شرکتی در کالیفرنیا، ماه پیش این شرکت با شرکت آمریکایی نلامبو قرارداد همکاری امضا کرد. این دو شرکت در نظر دارند با همکاری یکدیگر راه‌حل‌های پیشرفته‌ و سفارشی را برای بازار تهویه مطبوع و تبرید توسعه دهند.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، شرکت نلامبو سال ۲۰۱۵ در شهر برکلی در غرب کالیفرنیا تاسیس شد. این شرکت تکنولوژی خاص اصلاح سطح را توسعه داده است که می‌توان از آن برای بهبود عملکرد مبدل‌های حرارتی و مقاومت در برابر خوردگی استفاده کرد. محصولاتی نظیر Ice-Nein که کاهش زمان یخ‌زدایی را در خود دارد می‌تواند بهره‌وری انرژی را نیز ارتقا دهد.
لارس راسموسن، قائم‌مقام شرکت دانفوس گفت: تقاضا برای این تکنولوژی در حال افزایش است و ما از پتانسیل این تکنولوژی بسیار متعجب هستیم. از این رو، با این همکاری استراتژیک، هدف بعدی خود را ورود این تکنولوژی به بازار قرار دادیم و مطمئن هستیم تمام توافق‌های ضروری را برای توسعه این تکنولوژی با شرکت نلامبو خواهیم کرد.
لیام بری‌من، مدیرعامل شرکت نلامبو در این باره گفت: مدل کسب و کار شرکت ما، توسعه همکاری‌های استراتژیک با رهبران بازار است و ما از اینکه نخستین همکاری‌مان با شرکت بنامی چون دانفوس است، بسیار خرسند هستیم.
این توافق‌نامه همکاری جدید در دفتر دانفوس در شهر هامبورگ با حضور جورجن فیشر رییس شرکت دانفوس، لیام بری‌من مدیرعامل نلامبو، لارس راسموسن قائم مقام شرکت دانفوس و چندین مسئول دیگر منقعد شد.
ترجمه: سعید سعیدی
منبع www.coolingpost.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;