توجه جدی به استاندارد سازی مصالح ساختمانی

 

مدیر کل استاندارد خراسان جنوبی گفت: وجود مصالح ساختمانی و به خصوص میلگردهای بی کیفیت توسط کارشناسان این سازمان رصد می شود.

 



به گزارش تاسیسات نیوز، ‘محمد رضا مروی مقدم’ در بیست و پنجمین جلسه کمیته کنترل کیفیت مصالح ساختمانی استان(سومین جلسه در سال جاری) در بیرجند افزود: البته گزارشی مبنی بر وجود چنین میلگردهایی به دست ما نرسیده است، اما حسب وظیفه ذاتی این چنین مباحثی را با جدیت دنبال می کنیم.

 

وی ضمن بیان اینکه از سال 1391 تاکنون 25 گشت مشترک توسط کمیته مصالح در استان صورت گرفته است، گفت: نظارتهای میدانی اعضای کمیته موجب افزایش کیفیت کالاهای مصالح ساختمانی استان شده که امید است با همکاری بیشتر در سال جاری این روند تقویت شود.

 

مروی در حاشیه این نشست به خبرنگار ایرنا گفت: در این جلسه ضمن صحبت در خصوص موارد مربوط به ایمنی آسانسور در ساختمانها و نیز بررسی وجود میلگردهای بی کیفیت در استان، همچنین مقرر شد تخصیص سوخت به واحدهای فاقد پروانه کاربرد علامت استاندارد پیگیری شود.

 

وی افزود: گشت مشترک به شهرستان های استان با هدف نظارت بر واحدهای تولیدی ساختمانی و در راستای افزایش کیفیت محصولات تولیدی ساختمانی در سطح بازار با جدیت و مستمر در حال انجام و پیگیری است

 

پایان پیام /.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;