تمدید مجدد مهلت ثبت نام آزمون ورود به حرفه مهندسان

به گزارش تاسیسات نیوز،   مهلت ثبت نام آزمون ورود به حرفه مهندسان تا پایان وقت اداری ۲۶ اردیبهشت ماه تا پایان وقت اداری امروز تمدید شد.
عمار شهیر سرپرست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان اعلام کرد: ثبت نام آزمون ورود به حرفه مهندسان که از ۱۰ اردیبهشت ماه آغاز شد و تا پایان روز پنجشنبه ۲۲ ماه جاری ادامه داشت برای بار دوم تمدید شد.
 وی اظهار کرد: مطابق با اطلاعیه دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان، پیرو اتمام مهلت ثبت نام آزمون‌های ورود به حرفه کلیه رشته‌ها و صلاحیت‌ها به تاریخ تیر و شهریور ماه سال ۱۴۰۱ در جهت مساعدت با داوطلبان آزمون های مذکور مهلت ثبت نام این آزمون‌ها حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ مجددا تمدید شد.
 سرپرست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خاطرنشان کرد: بنابر تاکید به عمل آمده در اطلاعیه فوق، تاریخ اعلام شده به هیچ عنوان قابل تمدید نخواهد بود لذا داوطلبان علاقمند به ثبت نام در آزمون‌های ورود به مهندسان می‌توانند در زمان اعلام شده جهت ثبت نام در آزمون از طریق سامانه ثبت نام به آدرس www.inber.ir اقدام کنند.
وی در خصوص شرایط شرکت در آزمون ورود به حرفه مهندسی اذعان داشت: داشتن حداقل مدرک کارشناسی در یکی از هفت رشته معماری، شهرسازی، ترافیک، عمران، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی و نقشه‌برداری از شروط ورود به این آزمون است همچنین متقاضیانی که در آزمون ورود به حرفه مهندسی شرکت می‌کنند حتما باید سه سال از مدرک کارشناسی آنها گذشته باشد.
 شهیر بیان داشت: آزمون‌های ورود به حرفه در کلیه رشته‌های مهندسی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان شامل رشته‌های معماری (نظارت، طراحی و اجرا)، عمران صلاحیت‌های (نظارت، محاسبات، اجرا، طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان و ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی)، تاسیسات‌ مکانیکی (نظارت، طراحی و اجرا) تاسیسات‌ برقی (نظارت، طراحی و اجرا)، شهرسازی، نقشه‌برداری و ترافیک، همچنین در کلیه رشته‌های کاردانی شامل معماری، عمران، شهرسازی، نقشه‌برداری، تاسیسات‌ مکانیکی و تاسیسات‌ برقی به همراه آزمون تعیین صلاحیت معماران تجربی و آزمون صلاحیت کارشناس ماده ۲۷، به‌طور هماهنگ و همزمان برگزار می‌شود.
 گفتنی است: آزمون رشته معماری (طراحی) پنجشنبه ۲۳ تیرماه و آزمون‌های تستی سایر رشته‌ها روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه  ۱۶، ۱۷ و ۱۸ شهریورماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.  
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;