تمامی خدمات به مالکان و مهندسان عضو نظام مهندسی غیر حضوری شد 

رئیس و هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان البرز با حضور در ساختمان اداره کل ضمن دیدار و گفت و گو با مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گزارشی از آخرین اقدامات این سازمان را ارائه کردند.
به گزارش تاسیسات نیوز، علی مجربی رئیس سازمان نظام مهندسی استان البرز گزارش جامعی از عملکرد این سازمان ارائه کرد و گفت: یکی از اقدامات مثبت اجرا شده، غیر حضوری شدن کلیه خدمات به مالکین و مهندسین عضو سازمان نظام مهندسی است.
رییس سازمان نظام مهندسی البرز همچنین با بیان برخی مشکلات، درخواست‌هایی از مدیرکل راه و شهرسازی استان داشت که از مهمترین آن می‌توان به درخواست ارسال دستور نقشه توسط کلیه شهرداری‌ها به سازمان، استفاده از ظرفیت‌های مباحث ۱۹ و ۲۲ مقررات ملی ساختمان، حل و فصل نقشه‌های اجرایی، واقعی شدن خدمات مجریان ذیصلاح اشاره نمود.
در ادامه یونس سیفی معاون مسکن و بازآفرینی شهری استان البرز گفت: طرح نهضت ملی مسکن ظرفیت بسیار مناسبی برای مهندسان نظام مهندسی در استان البرز است و باید از این ظرفیت برای رشد صنعت ساختمان بهره برد.
سیفی با بیان اینکه سه‌شنبه هر هفته جلسه هماهنگی مابین مسئولین نظام مهندسی اداره کل راه و شهرسازی و هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان البرز برگزار می شود بیان داشت از ظرفیت شورای فنی استان نیز می توان برای مرتفع نمودن مشکلات استفاده کنیم.
خالقی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با بیان اینکه برخی بر این باورند که سازمان نظام مهندسی یک سازمان غیر دولتی و مردم نهاد است اما این یک باور اشتباه است و این سازمان به عنوان یک بازوی فنی که بر اساس قانون مجلس تاسیس شده است یاد کرد تا از طریق مهندسین مجرب خدمات لازم را به مردم ارائه دهند و کلیه این خدمات نظارت و پالایش می‌شود.
رضا خالقی با بیان اینکه در ادوار قبل دکتر مجربی خدمات ارزنده‌ای ارائه کرده که موجب رشد سازمان و رضایتمندی شده است بیان داشت: امیدواریم در دوره جدید نیز این روند ادامه داشته باشد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز ضمن تاکید بر هماهنگی بیشتر اداره کل به عنوان دستگاه ناظر و سازمان نظام مهندسی استان البرز به هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی گفت: برای پیشرفت و کسب رضایت مردم باید از حواشی دوری کرد و سلامت در عملکرد مدیر یک سازمان باعث سلامت کل دستگاه می شود و این نیازمند خودسازی است و هرچقدر از حواشی فاصله بگیرید به اهداف عالیه نزدیکتر خواهید شد.
در پایان خالقی ضمن ارائه راهکار برای برطرف شدن مشکلات و پاسخ به درخواستهای ارائه شده از سوی رئیس و اعضا هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی بر نقش پررنگ مهندسان سازمان نظام مهندسی در طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد و از کلیه مهندسان دخیل در این طرح ملی خواست تا با رعایت دقیق قوانین و مقررات موجب ساخت مسکن مستحکم و با کیفیت برای مردم شریف ایران اسلامی شوند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;