تقاضای هزار نفر از اعضای نظام مهندسی ساختمان استان کرمان

بدیعی

نگذارید رشته‌های نظام مهندسی پنبه شود!/قاطع اعضا به دکتر بدیعی اعتماد دارند.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، در پی انتشار نامه‌ای از سوی دکتر “حمید بدیعی” رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان بعد از 10 سال عهده‌داری این سمت،جمعی از اعضای این نظام با ارسال نامه‌ای به استاندار کرمان خواستار عدم کناره‌گیری ایشان شده و از اسماعیل نجار تقاضا کرده‌اند تا وی را که از چهره‌های شناخته شده مدیریتی و علمی در استان است را از رفتن بازداشته و با  رفع موانع پیش آمده، اعتماد بین مهندسین و سازمان را حفظ شود.

  چند روز قبل خبری روی خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفت مبنی بر کناره‌گیری دکتر حمید بدیعی از ریاست سازمان نظام مهندسی استان کرمان.

وی طی نامه‌ای به اعضا، ضمن اعلام کناره‌گیری خود، از برخی بی‌تفاوتی‌ها انتقاد کرد.

در ادامه این موضوع، جمعی 1000 نفره از اعضای سازمان مهندسی ساختمان استان کرمان با ارسال نامه‌ای به استاندار کرمان خواهان پادرمیانی وی برای منصرف شدن بدیعی از این تصمیم شدند.

در این نامه که در اختیار خبرگزاری ایسنا قرار گرفته، خطاب به نجار آمده است:

همانگوه که خود دکتر بدیعی طی نامه‌ای ابراز داشته‌اند، 10 سال است که ایشان ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان را عهده‌دار است. بنابراین تجارب ارزنده، گرانبها و راهبردی برای اداره سازمان دارند که کمتر کسی از آن برخوردار است.

ایشان چهره‌ای شناخته شده‌ای از لحاظ علمی و مدیریتی در استان و حتی کشور بوده و چون عضو شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشور هستند، تعامل خوب و سازنده‌ای با وزیر محترم راه و شهرسازی و همچنین ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و ریاست کمیسیون عمران مجلس دارند.

در ادامه این نامه آمده است: سنگ بنایی که ایشان برای نخستین بار برای طراحی و اجرای دو پروژه عمرانی سازمان که حتی در سطح ملی منحصربفرد هستند، شامل مرکز فرهنگی و همایش‌های سازمان در مسیر هفت باغ علوی و مرکز آموزشف تحقیقات و انتشارات سازمان در شهرک حسن‌آباد گذاشته‌اند که قعطا اتمام آنها با عدم حضورشان در راس سازمان با وقفه مواجه خواهد شد و انجام پروژه‌های مذکور منوط به حضور و پیگیری و اهتمام شخص ایشان می‌باشد.

همچنین این اعضای نظام مهندسی خطاب به نجار ابراز کرده اند: ما اعتقاد راسخ داریم که عملکرد نامبرده در 10 سال گذشته باعث ارتقای اساسی کیفیت ساخت و ساز در سطح استان و به تبع آن تامینمنافع اساسی شهروندان و نیز افزایش قدر و منزلت مهندسی در سطح جامعه گردیده و عمیقا نگرانیم که عدم حضورشان باعث لطمه شدید به این یافته‌ها و بروز مشکلاتی برای سازمان و بازگشت به دوره نه چندان مطلوب آن و نیز پنبه شدن همه رشته ها خواهد شد.

در ادامه گفته اند: جهت پیگیری حقوق شهروندان در زمان مدیریت ایشان، برای ارایه خدمات مهندسی به شهروندان در 19 شهر استان دفتر نمایندگی سازمان تاسیس شده است و این در حالی است که قبل از مدیریت ایشان، فعالیت‌های سازمان منحصر به سه یا چهار شهر در استان بوده است.

لازم به ذکر است که سال گذشته درانتخابات مدیر، ایشان رای اکثریت و قاطع مهندسین استان را کسب نموده که خود نشانه‌ای از اعتماد اعضای سازمان به وی است. باتوجه به موارد مطروحه فوق و با توکل به خداوند عاجزانه تقاضا داریم از ایشان بخواهید مجددا آمادگی خود را جهت پذیرش سمت ریاست سازمان اعلام نمایند

 

پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;