تفاهم نامه همکاری سازمان نظام پزشکی و مهندسی در راستای اجرای اصل 44

 

رئیس سازمان نظام مهندسی گفت: اجرای تفاهم نامه همکاری بین سازمان نظام پزشکی و نظام پرستاری در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی بوده که امیدواریم الگوی دیگر سازمان ها باشد.

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، مهندس سید مهدی هاشمی، رئیس سازمان نظام مهندسی در مراسم رونمایی از سامانه رفاهی پزشکان کشور و عقد تفاهم نامه همکاری بین سازمان نظام پزشکی و نظام پرستاری با بیان اینکه در بحث تفاهم نامه اهداف خاصی پیگیری می شود گفت: بخشی از موضوعات و مسائل و مشکلات مناطق محروم برمی گردد به نظام مهندسی و نظام پزشکی دو صنف تاثیرگذار در ارایه خدمات به این مناطق هستند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه ارایه خدمات مرتبط با حوادث و بلایای طبیعی که موضوع مشترکی برای سازمان نظام پزشکی و نظام مهندسی ساختمان است تصریح کرد: این دو گروه می توانند اقدامات موثری در مواجهه با حوادث و بلایا هنگام حادثه و بعد از حادثه ارایه نمایند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ادامه داد: ادامه خدمات  این دو گروه با هم همپوشانی داشته و در راستای هم افزایی نقش مهمی دارند.

وی با بیان اینکه در مسائل علمی ، آموزشی و بازدیدهای داخلی و خارجی نیز برنامه هایی را برای دو گروه پزشکی و مهندسی در نظر گرفته ایم افزود: اقدامات در جهت اصلاحات قانونی و جلب پشتیبانی و حمایت های دستگاه های مختلف اجرایی صورت می پذیرد.

هاشمی یادآور شد: ارایه خدمات ذکر شده در تفاهم نامه محدود نخواهد بود و می تواند همه بخش های صنفی تخصصی را در پی داشته باشد.

وی با اشاره به اجرای اصل 44 و واگذاری تصدی گری گفت: این تفاهم نامه می تواند انتقال خدمات اینگونه سازمان ها را در پی داشته باشد.

وی در پایان با بیان اینکه در راستای ارایه این تفاهم نامه طیف وسیعی از جامعه از خدمات بهره مند خواهند شد خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه می تواند شروعی برای واگذاری خدمات به مردم و الگوسازی برای سایر انجمن ها و سازمان های مردم نهاد باشد./

پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;