تعیین ظرفیت دوره کاری سال ۱۴۰۱

به گزارش تاسیسات نیوز، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان، اطلاعیه به شرح ذیل صادر کرد:
مهندس گرامی :

به جهت تسریع و سهولت امر در تخصیص درصد های ظرفیت اشتغال به کار مهندسین دارای پروانه اشتغال، و همچنین در اجرای بند ۱ ماده ۱۳ مبحث دوم مقررات ملی (نظامات اداری) در جهت تعیین ظرفیت اشتغال  سال ۱۴۰۱ در سامانه ارجاع نظارت، امکان تعیین درصدهای ظرفیت اشتغال اعضاء در رشته های معماری ، سازه ٬تاسیسات برقی و مکانیکی ، نقشه برداری به صورت آنلاین فراهم گردیده است. لذا خواهشمند است از  تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ جهت تعیین درصدهای ظرفیت اشتغال سال ۱۴۰۱به سامانه ارجاع نظارت مراجعه نمایید.

بدیهی است عدم تکمیل این فرم به منزله انصراف از انجام نظارت و طراحی در سال ۱۴۰۱ تلقی گردیده و هیچ ظرفیتی در این بخش برای جنابعالی در نظر گرفته نخواهد شد .

اعضای محترمی که تمایل به فعالیت در دفاتر نمایندگی واقع درسطح استان دارند نیز ضمن مطالعه نظام نامه مربوط  ، بایستی با هماهنگی مبدا و مقصد و داشتن شرایط، نسبت به جابجایی عضویت یا  مهمان اقدام نمایند و درصد مورد نظر جهت انتقال به شعبه مهمان را نیز توسط سامانه اعلام نمایند.

تعیین ظرفیت اشتغال در ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ تا ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ صد در صد ظرفیت اشتغال سال را به مهندس اختصاص می دهد و بدیهی است در صورت عدم تکمیل فرم «تعیین ظرفیت نظارت و طراحی» در بازه ی زمانی تعیین شده میزان ظرفیت کاری مهندس، از تاریخ تکمیل فرم برای وی منظور می گردد.

لطفا قبل از تعیین درصدهای ظرفیت اشتغال سال ۱۴۰۱فایل زیر را دریافت و با دقت مطالعه نمایید :

دریافت فایل راهنما

لطفا قوانین زیر را نیز قبل از تعیین درصدهای ظرفیت اشتغال مطالعه نمایید :
پذیرش قواعد حاکم بر سیستم تعیین ظرفیت طراحی و نظارت و مهمان
۱_ عدم تکمیل فرم « تعیین ظرفیت نظارت و طراحی » به منزله انصراف از انجام نظارت و طراحی در دوره ی کاری آتی تلقی گردیده و هیچ ظرفیتی در این بخش برای جنابعالی در نظر گرفته نخواهد شد.
۲_ اعضایی که صرفاً صلاحیت نظارت دارا می باشند، نیز می بایستی تمایل خود را به جهت انجام نظارت در دوره کاری آینده، با تکمیل فرم اعلام نمایند.
۳- اعضایی که در نظر دارند صد در صد ظرفیت اشتغال خود را به طراحی اختصاص دهند به جهت درستی کنترل ظرفیت و کارکرد توسط سازمان، باید فرم «تعیین ظرفیت نظارت و طراحی » را تکمیل نمایند.

۴_ سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بر اساس مواردی که در فرم «تعیین ظرفیت نظارت و طراحی » تایید می گردد، ظرفیت طراحی و نظارت دوره ی کاری آتی را مشخص نموده و مهندس حق هرگونه اعتراض را قبلاً از خود سلب و ساقط می نماید .
۵_در صورت عدم تکمیل فرم «تعیین ظرفیت نظارت و طراحی » در بازه ی زمانی تعیین شده میزان ظرفیت کاری مهندس، از تاریخ تکمیل فرم برای وی منظور می گردد.
۶_در صورت تایید نهایی فرم « تعیین ظرفیت نظارت و طراحی » امکان ویرایش مجدد آن تا انتهای سال برای مهندس وجود ندارد.
۷_پس از تکمیل اطلاعات فرم « تعیین ظرفیت نظارت و طراحی » جهت تعیین ظرفیت مهمان از گزینه « تعیین درصد ظرفیت مهمان در دفاتر نمایندگی » استفاده کنید.
۸_درصورت تخصیص ظرفیت به بخش نظارت، تکمیل فرم آماده بکاری در سامانه ارجاع نظارت نیز الزامیست.
۹_ « تعیین درصد ظرفیت مهمان در دفاتر نمایندگی » تنها یکبار امکان پذیر می باشد.
۱۰-« تعیین درصد ظرفیت مهمان در دفاتر نمایندگی » فقط در بازه زمانی مشخص شده امکان پذیر است.
۱۱_ قبل از « تعیین درصد ظرفیت مهمان در دفاتر نمایندگی » هماهنگی لازم را با مسئول دفتر نمایندگی مورد نظر انجام داده و در صورت موافقت ضمنی دفتر نمایندگی نسبت به تعیین درصد ظرفیت مهمان اقدام کنید.
۱۲_ پس از « تعیین درصد ظرفیت مهمان در دفاتر نمایندگی » درخواست شما توسط سازمان بررسی می شود و در صورت موافقت دفتر نمایندگی مورد نظر عملیات تایید می گردد در غیر این صورت عملیات انتقال لغو می شود.
۱۳_سازمان هیچ گونه تعهدی در قبال تکمیل ظرفیت مهمان در دفاتر نمایندگی ندارد.
۱۴_ لازم به ذکر است ظرفیت مهمان تا انتهای سال قابل برگشت نمی باشد.
۱۵_شرایط مهمان شدن در دفاتر نمایندگی :
الف_ اگر مهندس عضو اصلی دفتر درجه یک باشد می تواند درصدی از ظرفیت خود را به دفاتر درجه دو و سه انتقال دهد.
ب_ اگر مهندس عضو اصلی دفتر درجه دو باشد می تواند درصدی از ظرفیت خود را به دفاتر درجه دو و سه انتقال دهد.
ج_اگر مهندس عضو اصلی دفتر درجه سه باشد می تواند درصدی از ظرفیت خود را به دفاتر درجه سه انتقال دهد.
۱۶- با توجه به اطلاعات کافی از بخشنامه شماره ۰۲/۱۰۰/۵۷۵۷۳ مورخ ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ وزیر  محترم در خصوص تضاد منافع فرم « تعیین ظرفیت نظارت و طراحی » را تکمیل می نمایم.
۱۷-به مهندسانی که در مناطق محروم و مورد نیاز خدمات مهندسی که سازمان تایید نماید، خدمات  رسانی کنند، افزایش ظرفیت تشویقی تعلق خواهد گرفت.

درجه دفاتر
ردیف نام دفتر نمایندگی درجه
۱ شهرکرد یک
۲ بروجن یک
۳ فارسان یک
۴ فرخشهر یک
۵ سامان دو
۶ لردگان دو
۷ چالشتر دو
۸ هفشجان سه
۹ فردانبه سه
۱۰ کیان سه
۱۱ بلداجی سه
۱۲ کیار سه
۱۳ اردل سه
۱۴ جونقان سه
۱۵ بن سه

۱۸-مهندسین سازه می توانند آماده بکاری معماری نیز ثبت کنند که در این صورت کارهای گروه الف معماری نیز برای مهندس قابل مشاهده است و سیستم به صورت اتوماتیک ۲۰ درصد سهمیه مهندس را به معماری اختصاص می دهد.(به همین ترتیب برای مهندسین معمار)

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;