تعمیرکار خود باشیم# چه نرده ای را برای خانه خود انتخاب کنیم؟

اگر به دنبال استخدام نگهبان برای خانه خود هستید پیشنهاد ما به شما خریداری نرده حفاظ دیوار است. در واقع با وجود این نرده حفاظ دیوار دیگر هیچ سارقی نمی‌تواند وارد خانه شما شود.
به گزارش تاسیسات نیوز، تراکم نرده حصار دیوار به گونه‌ای است که به هیچ جنبده‌ای اجازه عبور را نمی‌دهد. نرده حفاظ دیوار به شکل فنس یا حصارهای فلزی است که دور دیوار خانه یا باغ و همچنین ساختمان‌های مسکونی و اداری مانند هتل یا پایگاه های نظامی و همچنین هتل ها به کار می‌رود.
اگر نگاهی به دیوار خانه‌های ساختمان اطراف بیندازید متوجه می‌شوید که اکثر خانه‌ها، دارای نرده حفاظ محکم و ایمنی هستند که برای پیشگیری از ورود سارقین بر روی دیوار نصب می شود.
انواع حفاظ روی دیوار مانند نرده شاخ گوزنی، نرده لیلیومی، نرده بوته ای، نرده نیزار، نرده روی دیوار سرنیزه و همچنین حفاظ نخل مرداب در حفاظ سازه تولید می شود. در واقع طرح های تولید شده در حفاظ سازه سبب می شود تا زیبایی و همچنین امنیت ساختمان شما فراهم شود.
نسل های جدید نرده روی دیوار در حفاظ سازه با تکنولوژی های روز و مواد مرغوب ساخته می شود که سبب می شود این حفاظ ها مدت های مدیدی مهمان خانه شما باشند.
ویژگی های حفاظ روی دیوار می توان موارد زیر را نام برد:
جنس حفاظ روی دیوار:
معمولا نرده حفاظ‌هایی که دور دیوار ساختمان نصب می‌شود، از جنس فولاد یا آهن می‌باشد که در برابر شرایط نامساعد محیطی و همچنین برش یا خم کردن توسط سارقین بسیار محکم و مقاوم است.
ارتفاع نرده حفاظ روی دیوار:
براساس طرح و شکل حفاظ آهنی دیوار، ارتفاع نرده متفاوت است. به طور معمول ارتفاع حفاظ روی دیوار از ۱ تا ۱ونیم متر می باشد. البته براساس مدل، ارتفاع دستخوش تغییرات می شود.
تراکم شاخه ها حفاظ آهنی دیوار:
براساس مدل نرده دیوار، تراکم شاخه ها متفاوت است. در واقع حفاظ روی دیوار پرتراکم، امنیت بالایی به همراه دارد. زیرا شاخه‌ها با فاصله نزدیکتری در کنار یکدیگر قرار می‌گیرد. از این رو ضریب ایمنی افزایش می‌یابد.
از ویژگی‌هایی که باید برای نرده حفاظ روی دیوار در نظر بگیرید: ۱. قیمت مناسب۲. زیبایی ۳. کیفیت و ماندگای بالا  است. این ویژگی‌ها در کمترین نرده حفاظ دیوار پیدا می‌شود. اما اگر از یک شرکت معتبر اقدام به خرید کنید می‌توانید تمامی این مزایا را با هم همراه داشته باشید.
از قدیم الایام تاکنون، حفاظت از خانه ها امری جدی بوده است. ممکن است فکر کنید که خرید نرده درب آکاردئونی هزینه اضافی است. اما اگر به مزایای این حفاظ بیاندیشید متوجه می شوید که امنیت هزینه نیست.
قیمت نصب و ساخت درب آکاردئونی در برابر امنیتی که به همراه دارد بسیار ناچیز به نظر می‌رسد. زیرا با وجود این درب آکاردئونی دیگر هیچ سارقی به خود اجازه عبور را نمی‌دهد و همچون نگهبانی بی‌مزد و مواجب بوده که ضریب ایمنی خانه را تضمین کند.
قیمت درب آکاردئونی براساس نرخ اتحادیه و نهادهای مصوب نظارتی تعیین می‌شود. بنابراین قیمت‌ها براساس نظر شخصی تعیین نمی‌شود. قیمت ساخت و نصب نرده درب آکاردئونی در حفاظ سازه در برابر کیفیت و استحکامی که دارد، بسیار مقرون به صرفه است.
برای تعیین قیمت درب آکاردئونی موارد زیر را در نظر بگیرید:
ابعاد درب آپارتمان:
در صورتی که طول و عرض درب کمتر باشد، قیمت‌ها نیز تغییر می کند. معمولا درب حفاظ آکاردئونی آپارتمان در ابعاد استانداری ساخته می‌شود که قیمت آن براساس نرخ اتحادیه تعیین می‌شود. امروزه درب ضد سرقت به اندازه ۲۱۰ در ۱۱۰ تولید می شود.
استفاده از قفل توکار یا قفل مخفی در درب آکاردئونی
قرار دادن قفل توکار یا مخفی نیز سبب می شود، قیمت حفاظ آهنی دستخوش تغییرات شود. زیرا به کارگیری این قفل ها سبب می‌شود تا ایمنی درب افزایش یابد.
طرح حفاظ آکاردئونی
عامل دیگر که در قیمت حفاظ آکاردئونی موثر است. طرح حفاظ است. هر چه طرح پیچیده تر باشد، قیمت بالاتری نیز دارد. حفاظ سازه تمامی فاکتورهای موثر در قیمت درب آکاردئونی را در نظر گرفته و با رعایت نرخ اتحادیه، قیمت نهایی را تعیین می‌کند.
حفاظ پنجره آهنی ساده یا مدرن مسئله این است؟
حفاظ پنجره سبب بالا رفتن میزان امنیت خانه می شود. بنابراین وجود این نرده حفاظ برای افزایش ضریب ایمنی خانه امری ضرروی است. در نظر داشته باشید که حفاظ پنجره نه تنها مانعی در برابر ورود غیرمجاز سارقین است. بلکه مانع از سقوط افراد به خانه می شود.
حفاظ برای پنجره، وظیفه دیگری نیز برعهده دارد، این وظیفه خطیر زیباتر کردن نمای ساختمان است. با نصب حفاظ پنجره شیک در طرح ساده یا مدرن شما نمای خانه خود را متفاوت تر از قبل می کنید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;