تصویب قانون هوای پاک

به گزارش تاسیسات نیوز، رئیس سازمان محیط زیست گفت: یکی از دستاوردهای سازمان محیط زیست تصویب قانون هوای پاک با همکاری مجلس دهم بوده است.





معصومه ابتکاردر حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در ارتباط با ضرورت مشارکت مردم در انتخابات اظهار کرد: مردم در 29 اردیبهشت برای دخالت در سرنوشت خود و تعیین آینده بهتر وانتخاب سلیقه ای که دوست دارند در امور اجرایی کشور فعال و حاکم باشد پای صندوقهای رای حضور پیدا می کنند.





ایسنا افزود؛ وی ادامه داد: رای ندادن یعنی رایی برای طیفی که شاید برای آینده کشور برنامه مثبتی نداشته باشند. رای ندادن در این نقطه مفهومی ندارد. حضور در انتخابات رای دادن به آینده و اعتلای ایران است.





ابتکار همچنین تصریح کرد: در مقابل جریان موجود کسانی قرار دارند که ممکن است دوباره ایران را به قهقرا ببرند. رای ندادن در واقع رای به کسانی است که یکبار کشور را در قهقرا قرار داده اند.





رئیس سازمان محیط زیست با اشاره به آخرین دستاوردهای محیط زیست اظهار کرد: بعد از نزدیک سه سال تلاش با همکاری مجلس دهم لایحه هوای پاک را ارائه دادیم. ما الان قانون هوای پا ک در ایران داریم که اتفاق بسیار خوبی برای ما است و ابعاد مختلفی از این موضوع را در بر میگیرد.




وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با اجرایی کردن این قانون که ابعاد مختلفش درحال اجرایی ش دن است هوای پاک را برای همه مردم ایران به ارمغان بیاوریم.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;