تصویب طرح انتقال آب از خلیج فارس به اصفهان و تأمین تضمینی آب از وزارت نیرو

بسیاری از مشکلات استان اصفهان با طرح انتقال آب از خلیج فارس به اصفهان و تأمین تضمینی آب حل خواهد شد .

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز،   استاندار اصفهان در افتتاحیه دومین همایش اقلیم ، ساختمان ، بهینه سازی مصرف برق گفت : تمدن ایران اسلامی ، ریشه در فرهنگ و هنر دارد و معماری و سازه بشر بر پایه آن شکل گرفته است همانطور که همه ارکان مختلف حوزه تمدنی از جمله سیاسی، فرهنگی هنری را در میدان امام اصفهان مشاهده می کنیم .

 

ذاکر اصفهانی اظهار داشت : با انعطاف داشتن در حوزه مهندسی با حفظ پیشینه تاریخی ، فرهنگی و شرایط جدید امروز می توان برای نسل های جدید زمینه های زندگی جدید را فراهم کرد و همچنین تمام سازمان ها خود را برای بهینه سازی مصرف انرژی آماده می کنند تا با درک شرایط جدید معماری امروز از انرژی های جدید هم استفاده شود .

 

وی برنامه ریزی برای مدیریت بحران زاینده رود را در طول 4 سال گذشته خوب عنوان کرد و افزود : تصویب طرح انتقال آب از خلیج فارس و تأمین تضمینی آب از وزارت نیرو بسایری از مشکلات استان حتی کلیت ایران را حل می کند .

 

استاندار اصفهان از طرح ایزوله کردن بخش میانی رودخانه زاینده رود خبر داد و تصریح کرد : وجود دائم آب در این بخش از رودخانه پاسخگوی بخشی از نیاز های مردم است و با ظرفیت استان اصفهان برای نصب 300 مگاوات نیرو گاه های بادی باید به سمت انرژی های تجدید پذیر برویم

 

پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;