تصویب بودجه سال ۱۴۰۳ نظام مهندسی خراسان رضوی

مجمع عمومی عادی نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی با حضور بیش از ۹۰۰ عضو اصالتی و وکالتی سازمان استان برگزار شد و بودجه سال ۱۴۰۳ سازمان با اکثریت مطلق آرا به تصویب رسید.
به گزارش تاسیسات نیوز، این مجمع در روز پنجشنبه، ۲۴ اسفند ماه سال جاری در سالن همایش‌های مجتمع فرهنگی تربیتی ثامن‌الائمه برگزار شد.
حسین بشیر، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی در ابتدای مجمع با بیان اینکه امیدواریم ثمره و خروجی این مجمع، انسجام و وحدت باشد، اظهارکرد: در این دوره هیات مدیره، هرسال شاهد برگزاری مجمع بوده‌ایم و در جلسه امروز، تراز ۱۴۰۱ و بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ را به رای می‌گذاریم‌.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی گفت: با نگاه حمایتی که نسبت به جامعه مهندسین داشته‌ایم، در شرایطی که استان خراسان رضوی، سال‌ها پایین‌ترین تعرفه حق‌الزحمه ارائه خدمات مهندسی را داشت، امروز جزو بالاترین تعرفه‌ها در کشور هستیم‌.
وی با بیان اینکه هیأت مدیره دوره نهم در تمام زمینه‌ها فعالیت موثر و موفق داشته، گفت: این موفقیت ریشه در وحدت، انسجام و همدلی بین اعضای هیأت‌مدیره و جامعه مهندسی دارد و پیوسته سعی ما، خدمت در خور به جامعه مهندسین استان بوده است.
در ادامه این مراسم بعد از انتخاب هیات رئیسه سنی و سپس هیات رئیسه اصلی مجمع، مطابق دستور جلسه ترانه مهاجر، دبیر سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی گزارش عملکرد سالانه هیات مدیره سازمان منتهی به ۲۹ اسفند ماه سال ۱۴۰۰ را به اعضا ارائه کرد.
در ادامه تراز سالیانه سازمان منتهی به پایان اسفند ماه ۱۴۰۱ توسط مسعود شهرکی مدیر مالی سازمان، مطرح شد و با اکثریت مطلق آرا به تصویب رسد.
در خصوص ردیف‌های بعدی دستور کار با عنوان بررسی و تصویب برنامه و بودجه پیشنهادی هیات مدیره برای سال ۱۴۰۳ پس از ارائه برنامه توسط مسعود افخمی نائب رئیس اول سازمان، بودجه پیشنهادی نیز توسط مسعود دباغ خزانه‌دار سازمان ارائه شد و پس از رای گیری تمامی بندها با اکثریت مطلق آرا، بودجه سال ۱۴۰۳ سازمان به تصویب مجمع عمومی رسید.
همچنین به عنوان آخرین دستور کار مجمع موضوع تعیین روزنامه کثیرالانتشار برای اطلاعیه‌های سازمان مطرح شد و روزنامه خراسان برای این موضوع انتخاب و توسط حاضرین در مجمع تصویب شد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;