تشدید نظارت بر ساخت و سازهای شهری در استان یزد

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با اشاره به تنظیم رابطه صحیح و قانونی با مردم به عنوان مهمترین اصل سازمان گفت: روز به روز کنترل نظام مهندسی بر ساخت و سازهای شهری افزایش پیدا خواهد کرد.
به گزارش تاسیسات نیوز، مجتبی فرهمند که به همراه اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی به میبد سفر کرده است، گفت: رشد در پرونده‌های شهری و صنعتی این شهرستان قابل قبول است. روز به روز کنترل نظام مهندسی بر ساخت و سازهای شهری افزایش پیدا خواهد کرد و امیدواریم دفاترنمایندگی با برنامه‌هایی که درحوزه فرهنگ سازی و ارتباط با مردم و رسانه ها دارند این فرایند را تسریع شود.
وی افزود: ارتقای جایگاه مهندسین در فضای حرفه‌ای نظام ساخت و ساز، توجه به رفاهیات مهندسین به ویژه در شهرستان‌ها، ارتقای کیفیت ساخت و ساز شهری و صنعتی در سراسر استان و شفاف سازی فرایندها در راستای تسهیل خدمات به مردم از راهبردهای اصلی نظام مهندسی در دوره نهم به شمار می‌آید.
رئیس سازمان نظام مهندسی استان تصریح کرد: تنظیم رابطه صحیح و قانونی بین مردم به عنوان اصلی‌ترین ذی نفعان خدمت نظام مهندسی و حاکمیت دولتی، مهمترین اصل است که امیدواریم با کمک و همدلی مهندسین و حمایت مسئولین و تعاملی که با مردم برقرار می‌شود، در این دوره رقم بخورد.
گفتنی است ۶ هزار مهندسی در سازمان نظام مهندسی عضو هستند که نیمی از آنان دارای پروانه بوده و در رشته‌های مختلف به فعالیت می‌پردازند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;