تدوین طرح «ارزیابی عملکرد مجریان ذیصلاح» سازمان نظام مهندسی

مسئول برنامه ریزی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد گفت: در جلسات مشترکی با کمیته منتخب مجریان طرح «ارزیابی عملکرد مجریان ذیصلاح» برای ایجاد یک سیستم خود کنترلی، نهایی و ارائه شد و پس از بررسی و تایید هیئت مدیره، اجرایی خواهد شد.
به گزارش تاسیسات نیوز، مهندس زهرا مشکوه با اشاره به تدوین آیین نامه دستورالعمل ارزیابی عملکرد مجریان ذیصلاح اظهار کرد: بنا به نیازی که از سوی کمیته منتخب مجریان اعلام شد طرحی را تحت عنوان «ارزیابی عملکرد مجریان ذیصلاح» تنظیم و پیشنهاد کردیم.
وی ادامه داد: در این طرح علاوه بر بحث کیفی، در مورد سایر ابعاد کار مجریان ذیصلاح از رضایت کارفرما گرفته تا حسن انجام کار، نحوه تنظیم شناسنامه فنی ساختمان و مواردی که جزو وظایف مجریان است و به نوعی سازمان می‌تواند آنها را بررسی کند، جمع بندی نهایی صورت گرفت.
مشکوه با اشاره به تقسیم بندی مجریان ذیصلاح در این طرح پیشنهادی به ۵ سطح گفت: با مشخص کردن یک تیم ارزیابی شامل چند نفر از مجریان سازمان، پارامترهای اندازه گیری، ساز و کار محاسبه و سطح بندی امتیازات انجام شد.
مسئول برنامه ریزی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در انتها عنوان کرد: در نهایت بعد از یک سال اجرای این طرح، سازمان در انتهای هر سال با استفاده از این تیم ارزیاب و دستورالعمل ارزیابی، مجری برتر را انتخاب و معرفی خواهد کرد تا هم انگیزه و رزومه ای برای این مجری بوده و هم امتیازات جذابی را برای او به همراه خواهد داشت.
منبع نظام مهندسی یزد
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;