تدوین بیش از ۶ هزار استاندارد آموزشی زیر نظر سازمان جهانی کار

پروانه فعالیت مرکز کارآموزی جوار کارگاهی به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی اعطا شد.
به گزارش دریافتی پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی خراسان شمالی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی در نشستی با مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان اعلام کرد: کمرنگ بودن مهارت‌آموزی از جمله ضعف‌های سیستم آموزشی است و باید به منظور انجام کارهای مهارت‌محور در حوزه ساخت‌وساز، سازمان نظام مهندسی و فنی و حرفه‌ای ارتباط بیشتری با هم داشته باشند.
مهندس «کیان حصاری» گفت: ارتباط با سازمان فنی و حرفه ای را می توان با تدابیری نظام‌مند کرد و مهارت‌آموزی را گسترش داد.
وی در خاتمه با توجه به وجود فضای آموزش و پتانسیل و ظرفیت موجود در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، آمادگی همکاری‌های مشترک در این زمینه را اعلام کرد.
مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان نیز در این جلسه با بیان این که این سازمان دارای ۳ رسالت مهم است، افزود: تدوین بیش از ۶ هزار استاندارد آموزشی زیر نظر سازمان جهانی کار، ارزشیابی و سنجش مهارت افراد و ارائه آموزش‌های مهارتی به جویندگان کار و صاحبان مشاغل برای پایداری شغل از جمله این رسالت‌هاست.
مهندس راد نقش حرفه‌ای و مهارتی مهندسان در جامعه به ویژه در مخاطرات را بسیار پررنگ دانست و خاطرنشان کرد: مهارت‌آموزی کارگران ساختمانی مهم است؛ زیرا استفاده از نیروهای ماهر کارگری در ساختمان موجب هدر رفت کمتر منابع می‌شود و نظام مهندسی استان می‌تواند در این خصوص کمک‌کننده باشد.
در پایان جلسه پروانه فعالیت مرکز کارآموزی جوار کارگاهی به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اعطا شد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;