تجهیزات نظارت تصویری آنالوگ 87 درصد بازار مصرف کنندگان را تشکیل می دهد

 

بر اساس تحقیقات موسسه IMS ، دوربین های امنیتی آنالوگ 87 درصد کل مبادلات دوربین های امنیتی را در بازار محصولات نظارت تصویری تشکیل می دهند.

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، در پنج سال آینده، بر خلاف بازار سیستم های حرفه ای، بازار مصرف کننده به خاطر گذار از سیستم های آنالوگ به دیجیتال درآمد چندانی در پی نخواهد داشت.

این امر به دو دلیل عمده است. اول این که، در بازاری که تا حد زیادی به دنبال قیمت های پایین تر است، هزینه دوربین های دیجیتال  به صورت میانگین دو برابر قیمت دوربین های آنالوگ می باشد. دوم، بسیاری از توزیع کنندگان در بازار مصرف کننده تجهیزات حفاظتی بر روی سیستمهای آنالوگ متمرکز هستند و نسبتاً محصولات شبکه ای کمتری توزیع می کنند.

جاش وودهاوس، آنالیزور بازار و نویسنده گزارش، چنین اظهار نظر می کند، (( تجهیزات نظارت تصویری آنالوگ در بازار مصرف کننده به صورت بسته ای کامل ارائه می شوند که حداقل شامل یک دوربین و یک دستگاه ضبط DVR می شوند. اما دوربین های شبکه ای عمدتاً به صورت بسته هایی با چهار یا هشت دوربین ارائه نمی شوند. در حالی که تجهیزات امنیتی شبکه ای راهکارهای جالبی به مصرف کنندگان ارائه می کنند، اما محصول جایگزین مناسبی برای تجهیزات آنالوگ نیستند. به صورت کلی، کاربران خاصی از دوربین های شبکه ای استفاده می کنند. کاربرانی که در ابتدا دوربینی را در محلی خاص نصب کرده اند تا بخشی خاص از منزل خود را پایش کنند.))

برخلاف اوضاع و احوال سخت بازار خرده فروشی، بازار مصرف کننده تجهیزات نظارت تصویری خوب است و براساس پیش بینی ها در هر دو بخش محصولات آنالوگ و شبکه ای با رشدی دو رقمی روبرو خواهد بود.

به نقل از دنیای حفاظت، درآخر وودهاوس این چنین نتیجه گیری می کند، (( بسیاری از خرده فروشان که تجهیزات نظارت تصویری دارند، متوجه شده اند که این تجهیزات بازاری در حال رشد هستند و به حد کمال نرسیده اند. رشد سریع تر بازار تجهیزات شبکه ای، فروش تجهیزات آنالوگ را دچار تغییر نکرده است. همچنان در هر دو بخش رشدی اساسی را شاهد خواهیم بود. برای ساختارهای دوربین های چندگانه استاندارد، تجهیزات آنالوگ راهکاری ارزان تر ارائه می کنند که دارای بسیاری از قابلیت های موجود در تجهیزات شبکه ای هستند. در آینده، بسته های تجهیزات آنالوگ همچنان برای بسیاری از مصرف کنندگان مورد استفاده خواهند بود.))

پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;