تجلیل از ۸۵ نفر از مهندسان شهرداری خوی

شهردار خوی با بیان اینکه از ۸۵ نفر از مهندسان شهرداری تجلیل شد، گفت: یکی از مهم‌ترین عرصه‌های توسعه جامعه مهندسان خلاق، مبتکر و ایده‌پرداز هستند که در عرصه‌های مختلف سازندگی چالش‌های جامعه را به فرصت تبدیل می‌کنند.
به گزارش تاسیسات نیوز، حسن نصرالله‌پور از برگزاری مراسم روز مهندس در شهرداری خوی خبر داد و اظهار کرد: مهندسان یکی از مهم‌ترین عرصه‌های توسعه جوامع هستند و با حضور خلاقانه و مبتکرانه و پیشرو در عرصه‌های مختلف سازندگی، چالش‌های جامعه را به فرصت تبدیل می‌کنند.
وی با بیان اینکه جایگاه بسیار ویژه‌ای در ساختار کشورها برای مهندسی تعریف شده است، افزود: مهندسان در عرصه اندیشه و عمل با ایده‌های نوین جهت بهسازی زندگی شهروندان، ساختار شهرسازی و ارائه خدمات در حوزه‌های متنوع مهندسی فعالیت می‌کنند و نقش این افراد در مسیر رشد و پیشرفت جامعه قابل توصیف نیست.
شهردار خوی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری از مهم‌ترین و کارآمدترین مجموعه‌ها برای عرضه توان مهندسی در حوزه‌های مختلف است و مهندسان شهرداری در بحث دانش آکادمیک و تجربه اجرایی بسیار توانمند هستند.
نصرالله‌پور ادامه داد: طبق تقویم سال کشور، پنجم اسفندماه به نام روز مهندس ثبت شده است، برنامه‌ای در راستای قدردانی از تلاش مهندسان واحدها، سازمان‌ها، ادارات تابعه و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد و با موافقت مدیریت شهری از ۸۵ نفر از مهندسان شهرداری تقدیر به عمل آمد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;