تایید استاندارد نگهداری سیستم های تبرید تجاری توسط ANSI

به گزارش تاسیسات نیوز، ANSI استاندارد نگهداری سیستم های تبرید تجاری ACCA را تایید کرد.

 

کارگروه پیمانکاران تهویه مطبوع استانداردهای موسسه آموزشی آمریکا اعلام کرد موسسه استانداردهای مل آمریکا (ANSI) استاندارد جدید ANSI/ACCA 14 QMref – 2015 (نگهداری کیفیت سیستم های تبرید تجاری) را تایید کرده است.

 

استاندارد ACCA QMref اولین بار توسط ACCA منتشر می شود و تنها استانداردی است که یک برنامه نگهداری حداقلی برای ارزیابی و نگهداری تجهیزات تبرید تجاری در سوپرمارکت ها، فروشگاه های تفریحی، خدمات غذایی و انبارهایی که با دماهای مکش اشباع بین 40- درجه فارنهایت و 40+ درجه فارنهایت کار می کنند مدون می کند.

 

استاندارد شامل چک لیست وظایف بررسی، تست و اندازه گیری سیستم های مکانیکی، برقی و کنترل 14 نوع سیستم تبرید تجاری می باشد. چک لیست ها همچنین اقدامات اصلاحی توصیه شده برای اصلاح عیوب مشخص شده ارایه کرده و برای هر وظیفه بازرسی یک تعداد دفعات مرتبط دارند.

 

پاول استک نت – رئیس و مدیرعامل ACCA می گوید: «ACCA مفتخر است استانداردی در اختیار جامعه تبرید تجاری قرار دهد که مکمل سایر استانداردهای ANSI ما می باشد و راهنمایی های روشنی برای چگونگی نگهداری مناسب تجهیزات تبرید که برای هرکس موثر است فراهم می کند. این ابزار مهمی است چون کاربران می توانند به یک استاندارد ملی که یک فرایند بررسی و تایید عمومی گسترده را گذرانده است اعتماد کنند.»

 

استاندارد ANSI/ACCA 14 QMref – 2015 را می توانید از لینک www.acca.org/ quality دانلود کنید.



http://www.acca.org/news/release/qmref-ansi-approved

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;