تاکید معاون وزیر مبنی بر حمایت

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خانه خبر گيتي پسند، مهدي كرباسيان، معاون وزير صنعت معدن و تجارت و رييس هيئت عامل توسعه و نوسازي معادن و صنايع ايران ظهر امروز با حضور در يكي از واحدهاي توليدي گروه صنايع گيتي پسند، از نزديك با دستاوردها، توانمندي ها و مشكلات اين گروه صنعتي آشنا شد.





در اين بازديد كه حسينعلي حاجي دليگاني نماينده مردم شاهين شهر در مجلس شوراي اسلامي، مهندس اسرافيل احمديه رييس سازمان صنعت معدن و تجارت استان و جمعي از مديران و كارشناسان سازمان توسعه و نوسازي صنايع و معادن ايران نيز دكتر كرباسيان را همراهي مي كردند، مهندس مصطفي وعيدي مديرعامل گروه صنايع گيتي پسند به بيان دستاوردها، توانمندي ها و مشكلات اين گروه صنعتي پرداخت.





معاون وزير صنعت، معدن و تجارت نيز در اين ديدار بر حمايت هاي لازم از مجموعه هاي توليدي چون گيتي پسند تاكيد كرد و مزيت اين گروه صنعتي را نگرش توليد زنجيره اي محصول دانست.

 

 

 

كرباسيان در اين ديدار از آمادگي ايميدرو براي كمك به تكميل فعاليت هاي توسعه اي گروه صنايع گيتي پسند و تكميل چرخه توليد محصول به ويژه در بخش معدن خبر داد.

 

 

 

رييس هيات عامل سازمان توسعه و نوسازي صنايع و معادن، در حاشيه اين ديدار در گفت و گويي اظهار داشت: در بازديد از اين گروه صنعتي رونق خوبي در اين مجموعه ديده شد كه انتظار داريم در آينده نيز اين رونق افزايش پيدا كند.

 

 

 

وي با اشاره به مشكلات مالي گروه صنايع گيتي پسند افزود: طي صحبت هايي كه با مديرعامل مجموعه داشتيم، مشكلات مالي و نقدينگي ديده شد كه البته به حق نيز بود و اميدواريم با حمايت هاي صورت گرفته و سرمايه گذاري هاي جديد، مشكلات اين گروه صنعتي نيز مرتفع شود.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;