تامین برق ساختمان های اداری

باتری های استفاده شده شورلت به تامین برق ساختمان جدید IT کمک می کند.

باتری ماشین برقی

وقتی عمر مفید باتری های ماشین های برقی شورلت ولت تمام می شود، چه اتفاقی برای آنها می افتد؟ 5 عدد از این باتری ها چراغ مرکز داده های جدید موسسه جنرال موتورز را روشن نگه دارد.

از انجایی که شورلت در سال 2016 به نسل دوم باتری های ولت رو می آورد، زمان آن است که انرژی نهفته در باتری های مدل های نسل اول به کار گرفته شود.

شورلت ولت معمولا برق خود را از یک گروه باتری می گیرد، بنابراین نیروی ته مانده زیادی برای استفاده ساکن وجود دارد. یک ردیف خورشیدی جدید و دو توربین بادی پنل قطع کن مدار ساختمان اداری را تغذیه می کنند که 5 باتری ولت به صورت موازی برای تامین برق ساختمان و کاربرد انرژی صفر بر مبنای سالانه کار می کنند.

پابلو والنسیا – مدیر ارشد واحد مدیریت چرخه زندگی باتری – می گوید: «حتی بعد از اینکه باتری ها به پایان عمر مفید خود در ولت شورلت رسیدند، هنوز 80% ظرفیت ذخیره آن باقی می ماند. این کاربرد ثانویه عمر آن را بیشتر کرده و در عین حال سبب کاهش پسماند شده و مزایای اقتصادی در مقیاس صنعتی به دنبال دارد»

باتری ها همچنین می توانند برق پشتیبان ساختمان را به مدت 4 ساعت در صورت برزو قطعی تامین کرده و در مواقع غیرضروری آن را ذخیره کنند. انرژی اضافی به شبکه تامین برق کمپ میل فورد برگشت داده می شود.

سری خورشیدی 74 کیلوواتی همراه با دو توربین بادی 2 کیلوواتی برق کافی برای تامین همه نیازهای انرژی برای ساختمان اداری و روشنایی پارکینگ مجاور را تولید می کند. این منابع انرژی تجدیدپذیر همراه با سالانه تقریبا 100 مگاوات بر ساعت تولید می کنند که معادل میانگین انرژی مصرفی 12 خانوار است.

کاربرد دوم به عنوان یک آزمایشگاه زنده برای درک چگونگی توزیع مجدد انرژی باتری ها در این مقیاس استفاده می شود و شرکت با شرکا برای تایید و سنجش سیستم ها برای سایر کاربردهای تجاری و غیر تجاری کار می کند.
والنسیا می گوید: «این سیستم برای کاربرد تجاری ایده آل است چون یک کسب و کار می تواند کل کارکرد لازم از باتری های موجود را به دست آورده و در عین حال با استفاده مجدد هزینه های خود را کاهش دهد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;