تامین برق از انرژی خورشیدی در خراسان

به گزارش تاسیسات نیوز، مدیر توزیع برق شهرستان درمیان تاکید کرد:در حال حاضر روستاهای شهرستان علی الخصوص روستاهای دارای سیستم خورشیدی برقدار بوده و مشکلی در ارائه خدمات برق در این روستا‌ها وجود ندارد.




مدیر توزیع برق شهرستان درمیان با بیان اینکه این شهرستان ۱۵۷ روستا دارد گفت: از این تعداد ۴ روستا از طریق انرژی‌های خورشیدی برقدار شده است.

 

 

محمد جمالی راد اظهار داشت: روستاهای جلاران با ۱۶ خانوار، گل نی با ۸ خانوار، روستای پاتنگ با ۱۱ خانوار و روستای شومه نیز با ۳ خانوار از جمله روستاهایی است که از نعمت برق خورشیدی برخورداراست.

 

 

مدیر توزیع برق شهرستان درمیان به زمان ارائه خدمات در روستاهای مذکور اشاره کرد و گفت: این خدمات از ابتدای سال ۹۲ در شهرستان آغاز شدکه با این اقدامات تعداد ۴۲ خانوار با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال از نعمت برق برخوردار شدند.

 

 

جمالی راد همچنین ظرفیت منصوبه برای هرخانوار روستایی را یک کیلووات عنوان کرد و ازمشترکین خواست مصرف خود را مطابق با ظرفیت منصوبه دستگاه تنظیم نمایند تا در طول شبانه روز بهترین استفاده را از این سیستم داشته باشند.





وی افزود: در حال حاضر روستاهای شهرستان علی الخصوص روستاهای دارای سیستم خورشیدی برقدار بوده و مشکلی در ارائه خدمات برق در این روستا‌ها وجود ندارد.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;