تاسیسات «قلبِ نظام مهندسی» در عرصه ساخت و ساز است

تاسیسات» و تجهیزات ساختمانی روح و بدنه اصلی هر سازه  ای محسوب می شود که بدون توجه به آن، پویایی را از نظام فعال در آن خواهیم گرفت.
همایون ابراهیمی دبیر سندیکای شرکت های تاسیساتی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تاسیسات نیوز تعامل بخش خصوصی با دولت جهت پیشبرد برنامه ریزی های و همچنین آسیب شناسی مشکلات موجود در بخش صنعت و تاسیسات را مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد:
برگزاری جلسات هم اندیشی با صاحبان فن و صنعت،  نه با نگاه انتقادی به دولت، بلکه با هدف بررسی مشکلات و ارائه راهکار در این زمینه صورت می گیرد.
وی در پاسخ به این سئوال که در حالی که «تاسیسات» قلبِ هر سازه ای را تشکیل می دهد، اما متاسفانه در بسیاری از تصمیم گیری های در نظام ساخت و ساز و سازمان های دولتی دخیل نیستند اظهار داشت :
«تاسیسات» و تجهیزات ساختمانی روح و بدنه اصلی هر سازه  ای محسوب می شود که بدون توجه به آن، پویایی را از نظام فعال در آن خواهیم گرفت.
وی یادآور شد:
البته تشکیلات مرتبط با صنعت تاسیسات، به ویژه سندیکایی که من سِمَتِ دبیری آن را عهده دار هستم، با بیش از ۶۰ سال سابقه، همچنان پویا در حرکت است، و البته در این بین بیشتر در صدد بودیم که در تعامل مثبت با دولت به نتایج مطلوبی برسیم .
ابراهیمی ضمن تایید کوتاهی در بخش تاسیسات و مهندسان فعال در این زمینه تاکید کرد :
امیدوارم پویایی صنعت تاسیسات با تاثیرگذاری بیشتر در صنعت ساخت و ساز باعث دمیده شدن روح تازه ای به این بخش بعنوان قلب نظام مهندسی، بیش از پیش شود .
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;