بودجه برای بهسازی آشپزخانه دانشگاه امیرکبیر

به گزارش تاسیسات نیوز، معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: در سال گذشته بودجه یک میلیارد و 200 میلیون تومانی برای تعمیر و بهسازی آشپزخانه این دانشگاه هزینه شده است.





دکتر رضا صراف در نخستین سالانه فرهنگی و اجتماعی افرا گفت: قرار بود در سال گذشته بودجه 800 میلیون تومانی برای تعمیر و تجهیز آشپزخانه دانشگاه صنعتی امیرکبیر هزینه شود اما با مساعدت رئیس دانشگاه این مبلغ به یک میلیارد و 200 میلیون تومان افزایش یافت.

 

 

 

 

وی افزود: همچنین با تمام مشکلات مالی موجود در دانشگاه از سوی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر بودجه ای برای راه اندازی و افتتاح کافه رستوان اختصاص یافت که در حال حاضر این مکان به بهره برداری رسیده و دانشجویان می توانند از آن استفاده کنند.

 

 

 

 

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطرنشان کرد: همچنین طبقه پنجم ساختمان ققنوس به عنوان محل استراحت و مطالعه دختران این دانشگاه طراحی شده است که امیداوریم به زودی این مکان آماده شود.

 

 

 

 

صراف خاطرنشان کرد: دانشگاه صعتی امیرکبیر قصد دارد در کنار سلف سرویس دانشگاه رستورانی با محوریت فروش غذاهای سنتی راه اندازی کند که این رستوران نیز به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

 

 

 

 

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه همه دانشجویان فرزندان ما هستند، افزود: هرچه فعالیت در این دانشگاه صورت گیرد کم است و باید این فعالیت ها افزایش یابد.

 

 

 

 

صراف در ادامه با بیان اینکه در سال گذشته دانشگاه صنعتی امیرکبیر در ارزیابی های منطقه ای رتبه نخست میان دانشگاه های صنعتی را در کشور به دست آورد،افزود:همچنین بسیاری از وزرای کشور از فارغ التحصیلان این دانشگاه بوده اند.

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تصریح کرد: تعداد زیادی از فارغ التحصیلان این دانشگاه در دوره های مختلف مجلس شورای اسلامی حضور داشتند و در مجلس جدید نیز تعداد زیادی از فارغ التحصیلان این دانشگاه حضور دارند.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;