بهترین برندهای سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی

ترجمه سعید سعیدی: سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی و تهویه مطبوع، هوای تمیز و مطبوعی را برای خانه‌ها و ساختمان‌های اداری تامین می‌کنند. اگر شما به تمام سیستم HVAC نیاز ندارید، به دنبال یونیت‌های گرمایشی و سرمایشی و تهویه مطبوع انفرادی باشید. فاکتورهای زیادی وجود دارد که برندهای سیستم‌های HVAC را متمایز از یکدیگر می‌کند؛ فاکتورهای همچون قیمت، اندازه و بهره‌وری. در ادامه شما را با برخی از معروف‌ترین و بهترین برندهای سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی آشنا می‌کنیم.
کریر
کریر
ابتکار کریر در تکنولوژی گرمایش و سرمایش به سال ۱۸۸۱ برمی‌گردد. محصولات این برند تکنولوژی هوشمندانه‌ای با نصب حرفه‌ای و ممیزی انرژی به صاحبان خانه‌ها ارایه می‌دهد که به خنک ماندن و صرف‌ هزینه کمتر کمک می‌کند.

کولینگ

آل‌یر کولینگ
شرکت آل‌یر کولینگ که در فلوریدای آمریکا مستقر است، خدمات نصب و تعمیر و همچنین تمیز کردن داکت را به مشتریان ارایه می‌دهد.

 

 

لنوکس
لنوکس
شرکت لنوکس فعالیت خود را از سال ۱۸۹۵ به‌عنوان یک تولیدکننده کوره آغاز کرد و در سال ۱۹۵۲ سیستم‌های تهویه مطبوع خود را به مشتریان معرفی کرد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر تگزاس واقع شده است.
ترین تهویه مطبوع
ترین
شرکت ترین از سال ۱۹۱۰ درگیر اختراع و ابداع سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی است. این شرکت قویاً در جهت بهبود و پیشرفت سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی خود برای مصارف خانگی تمرکز دارد.
هیتاچی
هیتاچی
هیتاچی یک شرکت بزرگ ژاپنی چندملیتی است که در زمینه ابداعات تکنولوژیکی در بخش‌های زیادی فعال است که یکی از این بخش‌های فعال، بخش تولیدی سیستم‌های تهویه مطبوع است که برخی از کشورها از جمله هند فعالیت دارد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;