بزرگترین استخر جهان

بزرگترین استخر جهان

آیا تا به حال به شنا کردن در استخری که نتوان انتهای آن را دید فکر کردید ؟ استخری که در آن بتوان غواصی و حتی قایق رانی کرد .

به گزارش تاسیسات نیوز :

کشور شیلی در دنیا دارای شهرت بسزایی است و این شهرت را مدیون 5000 کیلومتر خط ساحلی درون مرزهای خود است. با زمین ها و املاک بسیار مشرف به اقیانوس این کشور مرکز بزرگی برای گردشگری است. در یک ساعتی Santiago یکی از شگفت انگیزترین قطب های گردشگری این کشور قرار دارد که چیزی نیست جز بزرگترین استخر کریستالی جهان، San Alfonso Del Mar.

بزرگترین استخر جهان

تکنولوژی San Alfonso del Mar توسط شرکت Crystal Lagoon ثبت شده و توسعه یافته است. Crystal Lagoon ترتیبی داده است که محتوای آبی San Alfonso del Mar از اقیانوس به آن منتقل شده و شرایط آن توسط فیلتر هایی قوی به حالتی مطلوب و دلچسب تبدیل می شود و دمای آن تا 26 درجه سانتی گراد بالا می رود تا تجربه ای دلنشین برای شناگران به ارمغان بیاورد. در واقع گردشگران می توانند در آب شور اقیانوس شنا کنند در حالی که خالی از آلودگی و در دمایی مناسب تر تعبیه شده است.

بزرگترین استخر جهان

San Alfonso del Mar در مقابل ساختمان های توریستی عظیمی ساخته شده است که در سراسر شیلی بی همتاست. عمق این استخر به حدی است که می توان در آن قایق رانی و غواصی کرد. San Alfonso del Mar حدود 1 کیلومتر طول دارد که برابر است با 20 استخر استاندارد المپیک. عمق آن در عمیق ترین نقاط به 35 متر میرسد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;