برگزاری ۵ هزار نفرساعت آموزش‌های ایمنی و بهداشت

در هشت ماه نخست سال 93، نزدیک به ۵ هزارنفر ساعت آموزش‌های علمی، کاربردی، ایمنی و بهداشت کار در محل صنایع استان اصفهان برگزار شد.


 



به گزارش تاسیسات نیوز، سرپرست گروه تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار اصفهان گفت: در هشت ماه سال جاری نزدیک به ۵هزار نفر ساعت آموزش‌های علمی کاربردی ایمنی و بهداشت کار در قالب ۳۶ دوره آموزشی در محل صنایع استان اجرا شده است.

 

حبیب اله مقصودی، با بیان این مطلب افزود: دوره‌های آموزشی علمی کاربردی ایمنی و بهداشت کار بر حسب تقاضای موسسات و شرکتهای متقاضی و طبق استانداردهای تدوین شده، به مدت ۳ ساعت وحداقل در قالب گروه‌های ۲۵ نفره کارگران و کار‌شناسان در محل شرکت‌ها و موسسات تولیدی، خدماتی و کشاورزی اجرا و جهت شرکت کنندگان در این دوره گواهینامه رسمی صادر می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه عدم اجرای دوره‌های آموزشهای ایمنی و بهداشت کارتوسط کارفرمایان موجب بروز مخاطرات و حوادث ناشی از کار در سطح صنایع می‌گردد اظهار داشت: مدیران صنایع می‌توانند ضمن برقراری ارتباط موثر با کار‌شناسان این گروه از امکانات سمعی و بصری، پوسترهای ایمنی ودستور العملهای ایمنی و بهداشت کار بهره‌مند شوند.

 

گفتنی است، مدیران واحدهای تولیدی و خدماتی می‌توانند علاوه بر دوره آموزشی مذکور نسبت به ثبت نام و حضورکارکنان در دوره‌های تخصصی ایمنی و بهداشت کار این گروه طبق تقویم آموزشی سال ۹۳ اقدام كنند.

 

پایان پیام /.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;