برگزاری هفتمین همایش ملی معماری و شهرسازی در قزوین

به گزارش تاسیسات نیوز، فریبرز کریمی اظهار داشت: این همایش با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین و مشارکت دستگاه های مختلفی از جمله اداره کل راه و شهرسازی، جهاد دانشگاهی استان قزوین، دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین، شورا و شهرداری قزوین و دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.
وی افزود: محورهای این همایش شامل چشم انداز شهری، برنامه ریزی راهبردی و عدالت فضایی، مقیاس های برنامه ریزی راهبردی فضایی، سناریوسازی در برنامه ریزی راهبردی فضایی و برنامه ریزی راهبردی در بافت های ناکارآمد شهری است.
این مسوول گفت: از دیگر محورهای این همایش می توان به آسیب شناسی برنامه ریزی راهبردی فضایی در ایران، نقش فناوری در برنامه ریزی و طراحی راهبردی فضایی، آینده پژوهی برنامه ریزی راهبردی فضایی در ایران و جهان، برنامه ریزی راهبردی فضایی و مزیت های رقابتی و برندسازی شهری اشاره کرد.
کریمی اضافه کرد: نقش آموزش های رسمی و غیررسمی در برنامه ریزی راهبردی فضایی و نقش روانشناسی محیطی در برنامه ریزی و طراحی راهبردی فضایی در ایران از دیگر محورهای این همایش است.
رییس دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین اظهار داشت: این همایش در هشتم آذرماه امسال برگزار می شود و شرکت کنندگان باید تا تاریخ یکم آذرماه مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;