اصرار انجمن‌های تاسیسات آلمان به برگزاری رویداد چیلونتا ۲۰۲۰

تاسیسات نیوز / سعید سعیدی: دو انجمن پیشروی آلمان در حوزه صنعت تهویه مطبوع و تبرید طی ارسال نامه‌ای به مدیران اجرایی و مسئولان برگزاری نمایشگاه چیلونتا، خواستار برگزاری نمایشگاه چیلونتا ۲۰۲۰ در تاریخ مقرر خود در سال جاری شده‌اند.
به گزارش تیم ترجمه پایگاه خبری تاسیسات نیوز، به نقل از کولینگ پست، به دنبال این نامه‌نگاری، مسئولان نمایشگاه طی یک جلسه آنلاین با غرفه‌داران و شرکت‌کنندگان نمایشگاه، به بحث و تبادل نظر در خصوص لزوم برگزاری نمایشگاه در دوران اپیدمی کروناویروس پرداختند.
بر اساس این گزارش، هرچند صنعت نمایشگاهی آلمان به دنبال این است که نمایشگاه‌ها و رویدادها از ماه سپتامبر دوباره فعالیت خود را از سر بگیرند، اما ظاهرا تا این لحظه دولت آلمان این طرح را به تصویب نرسانده است. به بیان دیگر، با توجه به لغو رویداد سالانه «اوکتوبرفست» که قرار بود سه هفته قبل از تاریخ برگزاری نمایشگاه چیلونتا در شهر مونیخ برگزار شود، احتمال برگزاری نمایشگاه چیلونتا در تاریخ مقرر خود در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.
به دنبال همین موضوع، انجمن صنفی صنعت تبرید آلمان و انجمن مرکزی تبرید و پمپ‎های حرارتی تهویه مطبوع آلمان طی نامه‌ای سرگشاده از مسئولان برگزاری رویداد چیلونتا خواستار برگزاری مهم‌ترین رویداد نمایشگاهی صنعت تبرید و تهویه مطبوع آلمان در تاریخ مقرر خود شده‌اند.
این گزارش حاکی است؛ دو انجمن مذکور این مساله را پذیرفته‌اند که در صورت برگزاری نمایشگاه، تعداد بازدیدکنندگان نمایشگاه با محدودیت خواهد بود و بازدیدکنندگان کمتری از کشورهای خارجی را پذیرا خواهند بود. در واقع، اصرار این دو انجمن به برگزاری نمایشگاه به ماهیت این نمایشگاه برمی‌گردد که جنبه تجاری و بازرگانی دارد و ماهیتی متفاوت از رویداد «اوکتبرفست» دارد.
آنها همچنین عنوان کردند که این نمایشگاه با بالاترین استانداردهای بهداشتی و ایمنی برگزار خواهد شد و بازدیدکنندگان با نظم و اصول خاصی آنها را همراهی خواهند کرد. باید منتظر اخبار دیگری بود که آیا برگزاری این نمایشگاه قطعی خواهد بود یا دولت با برگزاری آن مخالفت خواهد کرد!
منبع کولینگ پست
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;