برگزاری دو دوره آموزشی ايمني و آتش‌نشاني عمومی

آتش نشانی

مسوول ایمنی و آتش‌نشانی منطقه شمال‌غرب، از برگزاری دوره آموزشی دو روزه با عنوان ایمنی و آتش‌نشانی عمومی خبر داد و گفت: در این دوره آموزشی بیش از 20 نفر از کارکنان تاسیسات و مراکز انتقال نفت منطقه حضور داشتند.

 

 

 

 به گزارش تاسیسات نیوز  به نقل از روابط‌عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمال‌غرب، “میثم همتی”، شناخت ایمنی صنعتی، مهندسی ایمنی و شیمی حریق را از مباحث عنوان شده در این دوره آموزشی برشمرد و اضافه کرد: شناخت مثلث حریق (سوخت، اکسیژن و حرارت)، طرق مختلف انتقال حرارت و گروه‌بندی انواع حریق، از دیگر مطالبی بود که کارکنان با آن‌ها آشنا شدند.

 

وی در خصوص مزایای توجه به رعایت اصول ایمنی، ابراز کرد: افزایش روحیه کارکنان و کارآیی، کاهش جراحات و صدمات، افزایش سطح بهداشت کار، استفاده بهتر از نیروی انسانی، کاهش مخارج تولید و افزایش کیفیت محصول، از دستاوردهاي توجه به رعایت اصول ایمنی می‌باشد.

 

مسوول ایمنی و آتش‌نشانی منطقه شمال‌غرب با اشاره به برگزاری یک روزه دوره آموزشی با عنوان مبانی آتش‌ برای همه کارکنان ستادی در مرکز منطقه، گفت: در این دوره آموزشی مطالبی در خصوص چگونگی اطفای حریق، نحوه کارکرد با خاموش‌کننده‌های دستی و همچنین آشنایی با انواع مواد اطفای حریق مطرح شد.

 پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;