برگزاری اولین دوره آنلاین آموزشی تربیت مدرسان رسمی و بین المللی ساختمان پایدار

اولین دوره آنلاین آموزشی تربیت مدرسان رسمی و بین المللی ساختمان پایدار با همکاری شورای ساختمان پایدار اتریش و مطابق با استاندارد بین المللی دیجی ام بی برگزار شد.
به گزارش تاسیسات نیوز، اولین دوره آنلاین آموزش تربیت مدرسان رسمی و بین المللی ساختمان پیرو انعقاد تفاهم نامه همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان با شورای ساختمان پایدار اتریش در محل شورای مرکزی برگزار شد.
این موضوع طی یک سال گذشته در شورای هفتم و کمیسیون انرژی پیگیری شده بود و سرانجام در شورای هشتم به امضای احمد خرم رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان رسید.
اولین دوره آموزشی تربیت مدرسان رسمی و بین المللی ساختمان پایدار طی سه روز برگزار شد. در روز اول برگزاری این دوره، توضیحاتی در خصوص کلیات این دوره، مراحل دوره، گواهینامه رسمی آن و مباحثی که در این دوره پرداخته می شود،  مطرح شد.
در این دوره، دکتر ملل استاد رسمی و بین المللی موسسه دین جی بی آلمان مباحثی چون طراحی و ارزیابی پایداری, طراحی و ساخت جامع جامعه نگر، طراحی و معضلات اجتماعی سلامتی و رضایت کاربر، طراحی در جهت چرخه زندگی ارزیابی, چرخه زندگی حفظ منابع و محیط زیست و طراحی یکپارچه را ارائه کرد.
 شرکت کنندگان در دوره مذکور پس از قبولی در آزمون موسسه بیان جیبی موفق به اخذ تاییدیه مدرسی مباحث پایدار از سوی سازمان مذکور می‌شوند و می‌توانند مباحث پایداری و استاندارد زیست محیطی ساختمان ‏eng وی را در سراسر کشور تدریس کنند و امکان دریافت گواهینامه رسمی طی دوره از موسسه tuv آلمان را خواهند داشت.
همچنین پس از این دوره شرکت کنندگان می ‌توانند در دوره مشاوری و ممیزی ساختمانهای سبز نیز شرکت کنند.
منبع نظام مهندسی کشوری
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;