برپایی 19 امین نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی

 اکبر نعمت الهی

نوزدهمین نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی 16 تا 19 اردیبهشت 1393 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا می شود.

 

 

 

 

 به گزارش تاسیسات نیوز، این نمایشگاه در شرایطی برگزار می شود که دولت یازدهم به ریاست دکتر حسن روحانی و وزارت نفت با مدیریت بیژن زنگنه،  برنامه گسترش همکاری با شرکت های داخل و خارجی، توسعه قراردادهای میادین نفت وگاز، و افزایش ظرفیت تولید نفت وگاز را در دستور کار قرار داده اند.

براین اساس، پیش بینی می شود که سال  1393 حضور پر رنگ شرکت های نفت وگاز و پتروشیمی داخلی و همچنین شرکت های معتبر بین المللی  را در نمایشگاه نوزدهم شاهد باشیم.

 

 مدیر نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی به شانا ضمن اعلام این مطلب از شروع به کار دبیرخانه این نمایشگاه به منظور جلب هر چه بیشتر مشارکت شرکت های داخلی و خارجی فعال در حوزه انرژی خبر داد.

اکبر نعمت الهی افزود: نمایشگاه نوزدهم در پیروی از سیاست های دولت تدبیر و امید به دنبال تعامل بیشتر با شرکت های ایرانی و بین المللی و ترغیب آنها به حضور فعال در نمایشگاه بین المللی نفت تهران است.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت جذب سرمایه، تقویت توان سازندگان داخلی و ارتقای توان فنی و مهندسی را با هدف بالا بردن سطح تولید از جمله اهداف نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی برشمرد.

مدیر نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی با اشاره به برگزاری دوره های گذشته نمایشگاه در اواخر فروردین ماه که بعضا با مشکلات جوی همراه بود، گفت: بر اساس تدابیر اتخاذ شده، زمان برگزاری نمایشگاه به روزهای شانزدهم تا نوزدهم به اردیبهشت ماه ١٣٩٣ موکول شد.

نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی تهران از جمله معتبرترین و مهم ترین رویدادهای اقتصادی و صنعتی در سطح جهان است و پیش بینی می شود با توجه به تحولات سیاسی اخیر پس از مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با قدرت های غربی و ابراز تمایل شرکت های نفت و گاز به فعالیت و سرمایه گذاری در کشورمان، این دوره از نمایشگاه با استقبال و مشارکت بین المللی گسترده تری نسبت به سال های گذشته همراه شود.

 پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;